Craxmerax Skrevet 27. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2010 Jezz. Har vært ute og jobbet med pappa så nå sitter jeg her nydusjet og med ryggverk ^_^ En topp dag så langt! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 27. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2010 Jeg vurderer hardt å starte en ny blogg. Den gamle bloggen min, Snøball i Helvete, har liggi brakk for lenge nå, jeg orker ikke begynne på nytt der og jeg vil heller ikke blogge om de samme tingene. Skal jeg starte ny blogg skal den i stor grad omhandle spill, og min gamle "jeg hater mye og elsker en del"-blogg får være som den er og stå som et testamente til livet (og meningene) jeg hadde den gang da. Navnet er også klart, jeg vet bare ikke helt hvor jeg skal ha den. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 27. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2010 Jeg har også lenge tenkt på å lage en blogg med spillanmeldelser og andre spillrelaterte ting, men jeg har problem med å finne på navn på den. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 27. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2010 Selv om du fant sengen din, AltF4, så måtte jeg lete etter min. Slik er det på fjellet - møblene flokker seg sammen ved nærmeste vannhull. Sto med andre ord opp for en times tid siden. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 27. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2010 Har du sovet i en dam? Og dermed ble bloggen født. U U D D L R L R W A S D heter den og den er foreløpig kun for uttesting. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 27. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2010 Trenger fortsatt hjelp til navn til bloggen min.. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 27. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2010 Jeg har hatt mitt navn i bakhodet siden jeg startet å blogge. Rart å se det på "papir". Selv er jeg en sucker for ordspill, sleng sammen navn på spill du liker og bruk det som navn. Det er mitt beste tips akkurat nå. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 27. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2010 I den dammen de kaller Vrådal. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 27. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2010 Ikke mye aktivitet på forumet i dag ser det ut til. Faktisk ikke lenge til forumet har rundet 300000 innlegg. :o Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 27. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2010 (endret) La merke til det samme (vel, begge deler) nå nettopp jeg også Rider. Er det ikke bedre å arrangere Earth Hour på natta? Da er oppslutningen, og også resultatet, automatisk bedre. Hurra, utviklerne har greid å lage enda en forbanna intetgivende oppgave i GoW, denne gangen dreier det seg om klatring. Jeg får snart mark av de tingene her. Og bare for å gjøre det enda bedre har de lagt den et stykke unna forrige lagringspunkt, og for å komme seg dit må jeg gjennom en bedriten hoppe fra platform til platform-greie og en lengre slosskamp. Som jo alltid egentlig er velkommen, bare ikke der og da. Endret 27. mars 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 27. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2010 AWWW YEAAAH! Lønnin på 2k, nå skal det bli mat i kveld! Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 27. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2010 Jeg har fått summet meg litt de siste dagene. I begynnelsen var jeg litt skeptisk til den nye leiligheten, men nå er jeg sjeleglad for at jeg skal flytte. Baguetter med roastbeef til middag. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 27. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2010 Og akkurat i det jeg hadde greid den forbanna idiotiske klatringa så jeg frem til litt avslapning, men der måtte jeg sloss. Og guess what - når jeg kom meg litt videre møter jeg enda en slik satans dritt. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 27. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2010 What a great day! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 27. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2010 Ah, snakker om deilig middag. Marinert ytrefilet med fløtegratinerte poteter og wok + bernaise. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 27. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2010 Hurra! Vant i monopol med verdier for over 136k. Good times. Og gratulerer til Paisley som har fått seg shææste Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 27. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2010 Hurra! Vant i monopol med verdier for over 136k. Good times. Og gratulerer til Paisley som har fått seg shææste Her inne er vi kule, assa. Man blir gratulert når man får en kjæreste. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 27. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2010 Noe galt med det? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 27. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2010 Nå blir det svart her, av med alle lys i en time. Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 27. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2010 Nå blir det svart her, av med alle lys i en time. Bryr folk faktisk seg om det greiene der? Noe galt med det? Ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå