AltF4 Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Nu vel for oss som bor litt mer sør enn Tromsø var den ikke all verdens Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Nei det er jeg absolutt ikke enig i. Kommer ikke på tale. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Veldig morsomt for dem som stemmer AP og kommer fra Kragerø. Den demografien traff de midt i blinken. Er det forresten noen stemning for en konstant Ustream under TG? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 For all del, stream i vei. Jeg går og legger meg. Ser du Laland? I kveld vet jeg hvor senga mi er fra før. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Herregud for noen nVidia-elskende anmeldere hardware.no besitter -.- Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Siden du kommer fra Tromsø så kan jeg tillate meg å være enig med deg. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Er alltid kjekt når mennesker kommer til enighet angående rene fakta. =) Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Det er som oftest de det er vanskeligst å komme til enighet om. Fant ut at Nytt på Nytt faktisk kan være lærerikt, lærte at vi ikke kan være enig i det de sørfra mener, det er en ren prinsippsak. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Hm, jeg sitter og lurer på om jeg skal ta en tur til byen og sikre meg kinobiletter til søndagen i morgen, eller om jeg skal droppe det og gamble på at det er ledig på søndag. Hmmm, what to do? Man kan vel bestille kinobiletter i skranke en dag før? Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Hm, jeg sitter og lurer på om jeg skal ta en tur til byen og sikre meg kinobiletter til søndagen i morgen, eller om jeg skal droppe det og gamble på at det er ledig på søndag. Hmmm, what to do? Man kan vel bestille kinobiletter i skranke en dag før? Er det en spesiell grunn til at du ikke kan gjøre det via nett? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 muttern avgårde med visa kort uten mob dekning Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Av og til glemmer jeg at det ikke er alle som er myndig. :rolleyes: Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Har dere ikke stått opp enda? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Joda jeg er oppe. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Hehe. Endelig har GoW gitt meg en utfordring jeg har savnet - men da har jeg passet på å havne i den med såpass lite helse at jeg dør kort tid etter at den har startet. Facepalm.jpg. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Hipphurra! Å være nærmeste nabo til alpinanlegget og ha en vindu rett mot høytalerene gir resultatet "vondt i hodet" og "blitt vekt minst tjue ganger på tre timer". Julesanger og techno spilles på full guffe og det er umulig å få noe søvn... BLÆÆÆÆÆ Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Høres ikke ut som en god kombinasjon nei. Min nærmeste nabo er Alfheim stadion, så jeg vet sånn ca hvordan du har det. Heldigvis spilles ikke de fleste tippekamper før på ettermiddagen. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Kattene mine er avlivet for lenge siden jeg for ikke vite før i går. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Med andre ord så merket du ikke at de var borte? Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Har ikke hvert hjemme på 3 måneder. Så fikk jeg vite av mamma i går at hun at fått de avlivet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå