Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711

Utrolig spennende film, enda bedre hvis du har lest den. Var litt småkjipt på slutten tho, slukte i meg 1 liter med brusen helt på starten.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Var ikke det, men når en film varer i omtrent 3 timer, og du sluker alt i løpet av den første halvtimen, må du jævlig på do. Ville ikke gå glipp av noe heller :ph34r:

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
noen som har noen pc spill og gi bort??! hadde vert tøft leste gjennom tråden og det er mange bra spill som er gitt bort her xD

 

Sånne folk irriterer meg. Dust x10

Lenke til kommentar
noen som har noen pc spill og gi bort??! hadde vert tøft leste gjennom tråden og det er mange bra spill som er gitt bort her xD

 

Sånne folk irriterer meg. Dust x10

Vurderer å gi bort age of coanan men jeg lurer på om cd keyen er locked til den acconten man lager??

Lenke til kommentar

@Atsjonas: Han er egentlig en veldig grei fyr, men han har dårlig råd. Kombinert med at han er glad i spill resulterer det i at han har altfor lite spill (han har en skranglende PC fra 2005), og er egentlig litt desp(erat) når det gjelder å få seg nye. Snakket med han nå, har fått han til å skjønne at det er feil måte å spørre på (håper jeg :p).

 

Og ja, han er dårlig til å uttrykke seg over nettet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...