Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711

Jojo, det vet jeg fra før. Likt med musikk og. Men det er grenser for hvor mye du må (nesten) brekke deg for å like det..

Lenke til kommentar
Jojo, det vet jeg fra før. Likt med musikk og. Men det er grenser for hvor mye du må (nesten) brekke deg for å like det..
Det er vel ikke så ille? De første flaskene er selvsagt litt vanskelige å få ned når man er liten og uskyldig, men så går det seg jo temmelig fort til. Dessuten blir jo ølet bedre og bedre jo mer man drikker ;)

Til slutt elsker man det, og ville ikke vert foruten.

Lenke til kommentar

Drikker et glass vann, har ikke en skit annet liggende.

Eller jo, ligger faktisk to Smirnoffer og en Apple Cider på bokhylla (dont ask why), meeen gidder ikke å sitte hjemme alene å drikke...

Ang. øl futter det ganske greit, spesielt når man er ute etter å bli brisen/full.

Første kan smake litt bittert, men resten går ned ganske kjapt å før du vet ordet av det må du reise deg å pisse, og da kaan det hende at man er litt ustø på beina

Synes du at øl er HELT usmakelig, men kan nesten bare drikke det, kan du jo tvinge det ned med et par slurker av en annen drikk sammen med øllet.

Nesumar

Lenke til kommentar

GameStop på Stjørdal har bruktspill til en billig penge. Og ditto DVD-er. Fem DVD-er og et spill til xboxen kjøpt, pluss ny jakke til kjæresten, bursdagsgave til en god venninne og godteri for film/spillkveld. Zombier på kjøpesenter-spill = meningsløs underholdning. ^_^

Lenke til kommentar

En full nøtt.... ja dette kan bli morsomt :)

Har ikke Gamestop her...

Faen, nærmeste butikk er ca. 2-3 mil unna...

Gleder meg til VGS er ferdig, da flytter jeg bort fra denne gudsforlatte plassen... out in the big world !

Nesumar

Edit: Torsdagskveld? Seriøst Nøtte? :D

Endret av Nesumar
Lenke til kommentar

Nøtte er full på vin og Atsjonas er høy kaker... høres ut som en normal fredag :)

Nå venter jeg bare fortsatt på at filmene skal begynne på tven, men først skal det jo være en hel dunge med skitprogrammer...

Dere da? Funnet ut hva dere skal bruke fredagskvelden på?

Nesumar

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...