Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fytti helvete server browseren og innloggingssystemet i BFBC2 suger dritt. For det første tar det etthundreogørten år å logge seg inn, refreshe server list og oppdatere stats, men i tillegg skal man bli disconnectet HELE tiden når man er i server browseren. Yes!

Lenke til kommentar

Nei, jeg tror ikke never staves med noen è eller ê eller ë eller noe annen form for e. Jeg tror du bare burde være klar over hvordan du ordlegger deg. Å plukke never med nevene kan bli litt forvirrende for stakkarer som ikke har hørt andre ord enn bark hele sitt liv.

 

Og ja, jeg vurderer å ringe Satan for og klage på at han er treig.

Lenke til kommentar

Jeg vil bare hjem og spille mer Call of Juarez. Skummelt hvor morsomt det spillet er til tross for alle de småirriterende elementene. Lett verdt de 160 kronene.

 

Helt enig, men husk på å kose deg med spillet! Det er ikke særlig langt, og før du vet ordet av det er du ferdig :)

Ja, jeg har hørt at det er kort, men det tror jeg er til det positive for min egen del. Jeg vet ikke helt hvor lenge jeg er i stand til å overse de småtingene som irriterer meg. Og uansett har jeg planlagt å spille gjennom det to ganger - en for hver av brødrene.

 

Det var min plan også, helt til jeg trakk et lettelsen sukk når jeg endelig var ferdig med elendigheten.

 

Og hva faen skjer med at Pål Bang-Hansen dør?

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...