Cloudemyx Skrevet 25. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2010 Ikke lenge etter å ha sagt at livet er deilig, suger det igjen. Great. Hva har skjedd? Jeg vet ikke en gang om livet mitt suger eller ei. Jeg er litt i tvil. Lenke til kommentar
Error Skrevet 25. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2010 Fytti helvete server browseren og innloggingssystemet i BFBC2 suger dritt. For det første tar det etthundreogørten år å logge seg inn, refreshe server list og oppdatere stats, men i tillegg skal man bli disconnectet HELE tiden når man er i server browseren. Yes! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 25. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2010 Skriver man noen form for aksent eller noe over en "e" i "never", barken på bjørka? Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 25. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2010 Minst 1 post i timen i denne tråden nå gutta, må prøve å fylle opp kvoten. :rolleyes: Lenke til kommentar
Error Skrevet 25. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2010 (endret) I has 1111 posts yes yes Edit: Ikke nok med det, men jeg har akkurat 4000 poster totalt! Endret 25. mars 2010 av Error Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2010 Trodde aldri at jeg skulle si dette, men det er vel på tide å slenge inn håndkle, sette siste spikern i kista, drukne i havet og innrømme at jeg nå er en Paradise Hotel seer. Jeg sitter faktisk og venter på at det skal starte. Litt flaut egentlig. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 25. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2010 Nei? Neeeei? Også deg.. Nå står ikke verden til påske, eller hva man nå sier. Og btw: Skriver man noen form for aksent eller noe over en "e" i "never", barken på bjørka? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2010 Nei, jeg tror ikke never staves med noen è eller ê eller ë eller noe annen form for e. Jeg tror du bare burde være klar over hvordan du ordlegger deg. Å plukke never med nevene kan bli litt forvirrende for stakkarer som ikke har hørt andre ord enn bark hele sitt liv. Og ja, jeg vurderer å ringe Satan for og klage på at han er treig. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 25. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2010 (endret) Jeg vil bare hjem og spille mer Call of Juarez. Skummelt hvor morsomt det spillet er til tross for alle de småirriterende elementene. Lett verdt de 160 kronene. Helt enig, men husk på å kose deg med spillet! Det er ikke særlig langt, og før du vet ordet av det er du ferdig Ja, jeg har hørt at det er kort, men det tror jeg er til det positive for min egen del. Jeg vet ikke helt hvor lenge jeg er i stand til å overse de småtingene som irriterer meg. Og uansett har jeg planlagt å spille gjennom det to ganger - en for hver av brødrene. Det var min plan også, helt til jeg trakk et lettelsen sukk når jeg endelig var ferdig med elendigheten. Og hva faen skjer med at Pål Bang-Hansen dør? Endret 25. mars 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Erik Skrevet 25. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2010 Og hva faen skjer med at Pål Bang-Hansen dør? Ikke nok med det, men nå er svigerfaren fra "Alle elsker Raymond" død også : http://www.vg.no/film/artikkel.php?artid=595097 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 25. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2010 Jepp. Also, this: (som muligens inneholder Heavy Rain og Se7en-spoilere) http://www.youtube.com/watch?v=DmiPL5xUw8A&feature=player_embedded# Lenke til kommentar
Error Skrevet 25. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2010 (endret) Da er det tid for sengekos, ingen søvn ingen koooos! God natt! Edit: Dette ble et litt mer skittent utsagn enn det var ment å være :o Endret 25. mars 2010 av Error Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 25. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2010 Jaja.. Natta alle sammen ^_^ Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 26. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2010 Ingen kos ingen søvn... Stakkars meg deg... Får jo aldri sove da!!! Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 26. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2010 (endret) Hei å hå ^_^ Halvannen økt igjen til FERIE!! EDIT: HALVTIME IGJEN TIL FERIE!! EDIT 2: Ferie nå!! ^_^ Endret 26. mars 2010 av Craxdm Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2010 Da var min ferie også i gang. 10 flotte dager med sofasliting Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 26. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2010 Noe over en time igjen. I morra får jeg endelig se igjen noen Lenke til kommentar
Abaddon_InnleggNO Skrevet 26. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2010 Hvor? Hvordan? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå