Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjenner så altfor godt til den problemstillingen der Gormers. Vet egentlig fremdeles ikke hva jeg vil.:(

Men du fortsatte likevel med studering rett etter videregående, sant? Føler jeg blir nødt til å prøve ut noe for å kunne si at jeg vil studere noe annet. :p Hvis det ikke er helt krise, er det jo greit for meg å fullføre og ha gode jobbmuligheter og.

Ja jeg gjorde det. Det er ikke verre enn at du velger noe annet hvis det første ikke er helt for deg. Er bare å prøve seg frem, det er det jeg gjør. Men så er min situasjon ganske spesiell også da, så jeg er avhengig av at det jeg studerer er interessant.

 

Hadde det ikke vært for det økonmiske aspektet hadde jeg bare valgt enkeltfag. Og tatt et år med å reise jorden rundt. :)

Lenke til kommentar

Har heller ikkje fått gjort stort, men har lidd av utmattelse den siste veka, dessverre.

 

Jeg synes strengt tatt at det er rimelig åpenbart. Det er bedre å være fattig på Cuba enn i USA, og jeg vet enda ikke hvilken vei livet mitt skal akkurat nå, siden jeg tross alt er student.

 

Er nok einig i det. Er nesten alltid betre å bu i eit sosialistisk land viss du er fattig/middelklasse. Samtidig er ytringsfridom eit stort pluss for USA.

 

USA er verdas beste land å bu i, viss du er rik.

 

Jeg ville heller vært rik i Norge enn i USA tbh.

 

Ikkje eg. USA er nesten bygd opp for at det skal vere lett å vere rik der. Eg er sjølvsagt veldig ueinig i det systemet, men reint praktisk ville eg mykje heller vore rik i USA enn Noreg.

Lenke til kommentar

Jeg vil bare hjem og spille mer Call of Juarez. Skummelt hvor morsomt det spillet er til tross for alle de småirriterende elementene. Lett verdt de 160 kronene.

 

Helt enig, men husk på å kose deg med spillet! Det er ikke særlig langt, og før du vet ordet av det er du ferdig :)

Lenke til kommentar

Jeg vil bare hjem og spille mer Call of Juarez. Skummelt hvor morsomt det spillet er til tross for alle de småirriterende elementene. Lett verdt de 160 kronene.

 

Helt enig, men husk på å kose deg med spillet! Det er ikke særlig langt, og før du vet ordet av det er du ferdig :)

Ja, jeg har hørt at det er kort, men det tror jeg er til det positive for min egen del. Jeg vet ikke helt hvor lenge jeg er i stand til å overse de småtingene som irriterer meg. Og uansett har jeg planlagt å spille gjennom det to ganger - en for hver av brødrene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...