Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det første God of War altså.

 

 

 

Jeg dør på 6:28 pluss minus noen sekunder hver eneste gang - bare i kveld har jeg fått tilbud om easy mode 5 ganger, som "only affects combat". Og hva faen er poenget med å bytte da.

 

Jeg greide det jaggu meg!

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

2500 for en ps3 er jo et bra tilbud!

Det er ikke verst, men noe sykt dagstilbud er det absolutt ikke. Elkjøp har hatt ps3 til rundt samme pris i lengre tid.

 

Jeg burde forøvrig finne ut snarest hva jeg vil bli (jeg er russ osv nå jeg). Så langt er informatikk hos høgskolen i nærheten eller i oslo, et valg jeg vurderer, men hva jeg virkelig vil aner jeg ikke.

Lenke til kommentar

wizard.png

 

Snakker om å take a turn for the worse. Spillet er jo fortsatt moro, men jeg sleit jo som pokker med en slags arenakamp - og nå var de tre kvarterene bortkasta fordi jeg måtte skru av uten å få lagra først.

 

Men men. På tide å skifte lyspære og fortsette med Metro 2033.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Jeg synes strengt tatt at det er rimelig åpenbart. Det er bedre å være fattig på Cuba enn i USA, og jeg vet enda ikke hvilken vei livet mitt skal akkurat nå, siden jeg tross alt er student.

 

Er nok einig i det. Er nesten alltid betre å bu i eit sosialistisk land viss du er fattig/middelklasse. Samtidig er ytringsfridom eit stort pluss for USA.

 

USA er verdas beste land å bu i, viss du er rik.

Endret av Flosshatt
Lenke til kommentar

Jeg synes strengt tatt at det er rimelig åpenbart. Det er bedre å være fattig på Cuba enn i USA, og jeg vet enda ikke hvilken vei livet mitt skal akkurat nå, siden jeg tross alt er student.

 

Er nok einig i det. Er nesten alltid betre å bu i eit sosialistisk land viss du er fattig/middelklasse. Samtidig er ytringsfridom eit stort pluss for USA.

 

USA er verdas beste land å bu i, viss du er rik.

 

Jeg ville heller vært rik i Norge enn i USA tbh.

Lenke til kommentar

Kjenner så altfor godt til den problemstillingen der Gormers. Vet egentlig fremdeles ikke hva jeg vil.:(

Men du fortsatte likevel med studering rett etter videregående, sant? Føler jeg blir nødt til å prøve ut noe for å kunne si at jeg vil studere noe annet. :p Hvis det ikke er helt krise, er det jo greit for meg å fullføre og ha gode jobbmuligheter og.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...