Lakus Skrevet 24. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2010 Jeg kan ikke huske at man må svømme for livet noe steder? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 24. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2010 (endret) Det første God of War altså. Jeg dør på 6:28 pluss minus noen sekunder hver eneste gang - bare i kveld har jeg fått tilbud om easy mode 5 ganger, som "only affects combat". Og hva faen er poenget med å bytte da. Jeg greide det jaggu meg! Endret 24. mars 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 24. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2010 2500 for en ps3 er jo et bra tilbud! Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 24. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2010 Hmm, interessant dag i oslo, men så må vi videre til stavanger igjen grr. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 24. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2010 Faen skjedde med at God of War plutselig skulle bli en evig tirade med begredelige utfordringer blottet for lagringspunkter? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2010 Paradise! Paradise! Paradise HOT-HEEEEELLL!! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 24. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2010 2500 for en ps3 er jo et bra tilbud! Det er ikke verst, men noe sykt dagstilbud er det absolutt ikke. Elkjøp har hatt ps3 til rundt samme pris i lengre tid. Jeg burde forøvrig finne ut snarest hva jeg vil bli (jeg er russ osv nå jeg). Så langt er informatikk hos høgskolen i nærheten eller i oslo, et valg jeg vurderer, men hva jeg virkelig vil aner jeg ikke. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 24. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2010 Ehh.. Ja... Sånn var det med den saken. Men altså så har jeg atter et foredrag i morgen som jeg må begynne å øve på nå! Nattinatt folks! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 24. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2010 (endret) Snakker om å take a turn for the worse. Spillet er jo fortsatt moro, men jeg sleit jo som pokker med en slags arenakamp - og nå var de tre kvarterene bortkasta fordi jeg måtte skru av uten å få lagra først. Men men. På tide å skifte lyspære og fortsette med Metro 2033. Endret 24. mars 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 24. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2010 Paradise! Paradise! Paradise HOT-HEEEEELLL!! http://nrkp3.no/radioresepsjonen/paradise-hotel-brenner-til-grunnen-kunst/ Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2010 Kunsterisk er den, men ikke bra nok *skyt* Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 24. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2010 (endret) Jeg synes strengt tatt at det er rimelig åpenbart. Det er bedre å være fattig på Cuba enn i USA, og jeg vet enda ikke hvilken vei livet mitt skal akkurat nå, siden jeg tross alt er student. Er nok einig i det. Er nesten alltid betre å bu i eit sosialistisk land viss du er fattig/middelklasse. Samtidig er ytringsfridom eit stort pluss for USA. USA er verdas beste land å bu i, viss du er rik. Endret 24. mars 2010 av Flosshatt Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 24. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2010 Jeg synes strengt tatt at det er rimelig åpenbart. Det er bedre å være fattig på Cuba enn i USA, og jeg vet enda ikke hvilken vei livet mitt skal akkurat nå, siden jeg tross alt er student. Er nok einig i det. Er nesten alltid betre å bu i eit sosialistisk land viss du er fattig/middelklasse. Samtidig er ytringsfridom eit stort pluss for USA. USA er verdas beste land å bu i, viss du er rik. Jeg ville heller vært rik i Norge enn i USA tbh. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 24. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2010 Kunsterisk er den, men ikke bra nok *skyt* Ups, sårt tema kanskje? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 25. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2010 Jeg burde forøvrig finne ut snarest hva jeg vil bli (jeg er russ osv nå jeg). Så langt er informatikk hos høgskolen i nærheten eller i oslo, et valg jeg vurderer, men hva jeg virkelig vil aner jeg ikke. Kjenner så altfor godt til den problemstillingen der Gormers. Vet egentlig fremdeles ikke hva jeg vil. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 25. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2010 Jaja.. God morgen folkens. Må i dusjen nå. Snakkes når jeg er på skolen Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 25. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2010 Kjenner så altfor godt til den problemstillingen der Gormers. Vet egentlig fremdeles ikke hva jeg vil. Men du fortsatte likevel med studering rett etter videregående, sant? Føler jeg blir nødt til å prøve ut noe for å kunne si at jeg vil studere noe annet. Hvis det ikke er helt krise, er det jo greit for meg å fullføre og ha gode jobbmuligheter og. Lenke til kommentar
Abaddon_InnleggNO Skrevet 25. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2010 Kjedelig å komme på skolen, når man ikke starter før en time etter man har dukket opp. Møkkdårlige bussruter er kjiiipt Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 25. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2010 Bleh. Kjekt med bærbar pc og serier, spill etc da. Engelsk nå, slækt og dagsaktuelle temaer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå