L1234567890 Skrevet 24. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2010 Hahaha, Pappa kjøpte Half-Life 2 med CS:S på en brukt butikk i dag til 14 kr. Og koden var ikke brukt U can giefs? Doh, har gidde den vekke for 2 min siden Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 24. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2010 Enda en grunn til å ikke bo ett år i australia for å få bachelor-graden min Den andre grunnen er de store edderkoppene som er overalt der borte. For de av dere som måtte lure Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 24. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2010 ^ Exactly! Av og til er det litt digg å bo her oppe i nord Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 24. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2010 Enig med deg der. Når man googler "spiders in" så foreslår den "spiders in australia" først. Så jeg tror jeg flytter til England istedet. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2010 "You´re fucked now, aren´t ya?!" Lenke til kommentar
Licht Skrevet 24. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2010 Australia er fullt av små og store kryp som vil drepe deg med gift eller hoggtenner, både på land og til vanns. Absolutt ikke et sted egnet for for menneskelig kolonisering. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 24. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2010 Fant akkurat igjen en gammel, god klassiker jeg ikke har hørt på en stund: http://open.spotify.com/track/6mgoSES9oZEpQRacX3eCho Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 24. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2010 (endret) Det er mange fine slangar og andre dyr i Australia, da. Gratulerer Flosshatt! Nå blir det TBBT. Gratulerer med dagen flosshatt! Gratulerer med dagen, Flosshatt! Tusen takk Endret 24. mars 2010 av Flosshatt Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 24. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2010 Lurer på hvem som er død i Left 4 Dead. Jeg er så inni hampen mett. Og sugen på den God of War 3-premien de la ut på Facebook i dag. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 24. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2010 Australia er fullt av små og store kryp som vil drepe deg med gift eller hoggtenner, både på land og til vanns. Absolutt ikke et sted egnet for for menneskelig kolonisering. Er en grunn til at det er dit britene sendte fangene sine. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 24. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2010 Da kan man jo begynne å lure på hvor jævlig det er på Cuba. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 24. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2010 Australia har alt av giftige dyr de. Verdens giftigste edderkopper og slanger finnes der, i tillegg til varaner og krokodiller. Jeg hadde ikke orket og bo der. Jeg får jo helt noia av bare sånne stankelbein edderkopper. Etter å ha sett dokumentaren Sicko, så tror jeg ikke det er så ille å bo på Cuba. Selvom det ikke er verdens beste sted å bo sånn egentlig, men om jeg måtte bo på Cuba hadde jeg ikke begynt å deppe av den grunn egentlig, for det finnes verre steder å bo. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 24. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2010 (endret) Skjer med at wiki er nede? Flott jeg sparte allt arbeidet til i dag da.... Chrome har heldigvis en funksjon som finner en gammel versjon. Så alt er der, bare en uke gammelt Endret 24. mars 2010 av backstabber Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 24. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2010 Guano Apes – Open Your Eyes 13 år tilbake i tid med en gang. Kom plutselig på denne på jobben i dag. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2010 Hadde jeg fått valget mellom å bo i USA og å bo på Cuba hadde jeg valgt Cuba. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2010 Jeg synes strengt tatt at det er rimelig åpenbart. Det er bedre å være fattig på Cuba enn i USA, og jeg vet enda ikke hvilken vei livet mitt skal akkurat nå, siden jeg tross alt er student. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 24. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2010 Jeg kan ikke huske sist jeg var så forbanna på et spill som jeg er nå. Svømminga i God of War er helt greit utført, men når det er om å gjøre og svømme fort og Kratos har tempoet til bestemora si lenket fast til en statue av seg selv i rein messing går det ikke akkurat greit. Har dødd på det samme stedet sikkert 50 ganger de siste dagene. Det verste er at jeg vet akkurat hva jeg skal (trykke på R1) men det jævla spillet responderer jo ikke og Kratos henger der midt i vannet som en komatøs gjedde i sivet i det døden kommer fort bakfra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå