Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Der ja. Der var drømmen over. I 3 mnd har jeg hatt en finfin ping og knallbra linje, idag kom de jeg bor med hjem. De setter på de helvetes tpb nedlastingene sine på kvelden. "Nej nej, jag laddar inte ner *hvisker* unntaget samtliga sesonger av simpson da forstås"

 

No more Cs:s ihvertfall.

 

Og hvorfor bor ikke du alene igjen? >_>

 

Lei hybelen vår. Nettet er helt supert i perioden jeg er på skolen og laptopen min skrudd av..

 

 

Gratulerer med dagen flosshatt!

Lenke til kommentar

Der ja. Der var drømmen over. I 3 mnd har jeg hatt en finfin ping og knallbra linje, idag kom de jeg bor med hjem. De setter på de helvetes tpb nedlastingene sine på kvelden. "Nej nej, jag laddar inte ner *hvisker* unntaget samtliga sesonger av simpson da forstås"

 

No more Cs:s ihvertfall.

 

Og hvorfor bor ikke du alene igjen? >_>

 

Det er andre leietakere her på samme nettverket. Jeg bor så å si alene.

Endret av Mammakamel v2.0
Lenke til kommentar

:o Oi! Kunne du velge et så stort emne da? Vi måtte gjøre det mye mer spesifikt enn det da vi valgte særemne.

 

Norsk litteraturhistorie er jo enormt, det ene faget mitt dette semesteret er Norsk litteraturhistorie fra eddadikt til 1880, er over 20 bøker å lese i det faget.

 

Mennesker er onde! :angry:

Care to elaborate? :huh:

 

Trengs ikke, det er et universielt faktum at mennesker er onde, selvsentrerte, likegyldige skapninger, og 100% av oss er i tillegg idioter.

Sant nok. Var faktisk det ukens Hjernevask handlet om. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...