Licht Skrevet 23. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2010 Vel, jeg fikk logget inn til slutt, og kjøpte det - men nå har det prestert å ikke dukke opp i My Games-listen, selv om jeg både har en kvittering i mailen og det står oppført under Licenses and Subscriptions. :| Får grine litt til Supportfolkene. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 23. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2010 http://www.youtube.com/watch?v=DFdHhYha9t4 Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 23. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2010 Der ja. Der var drømmen over. I 3 mnd har jeg hatt en finfin ping og knallbra linje, idag kom de jeg bor med hjem. De setter på de helvetes tpb nedlastingene sine på kvelden. "Nej nej, jag laddar inte ner *hvisker* unntaget samtliga sesonger av simpson da forstås" No more Cs:s ihvertfall. Og hvorfor bor ikke du alene igjen? >_> Lei hybelen vår. Nettet er helt supert i perioden jeg er på skolen og laptopen min skrudd av.. Gratulerer med dagen flosshatt! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 23. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2010 Hm, kun 3 av de 4 fra Left 4 Dead har overlevd! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 23. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2010 Flink Laland. Har lagd noen heftige powerpointpresentasjoner om Ivar Aasen og folkediktsjangeren sagn nå. Har også lest om et dusin politiske ideologier som jeg må holde foredrag om i morgen. Awesome. Nå legger jeg meg. God natt! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 23. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2010 Gratulerer med dagen, Flosshatt! Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 23. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2010 (endret) Der ja. Der var drømmen over. I 3 mnd har jeg hatt en finfin ping og knallbra linje, idag kom de jeg bor med hjem. De setter på de helvetes tpb nedlastingene sine på kvelden. "Nej nej, jag laddar inte ner *hvisker* unntaget samtliga sesonger av simpson da forstås" No more Cs:s ihvertfall. Og hvorfor bor ikke du alene igjen? >_> Det er andre leietakere her på samme nettverket. Jeg bor så å si alene. Endret 23. mars 2010 av Mammakamel v2.0 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2010 Fuuuuck norsk litteraturhistorie. ._. Fuck meg! Hvorfor valgte jeg et så vanskelig særemne?! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 24. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2010 :o Oi! Kunne du velge et så stort emne da? Vi måtte gjøre det mye mer spesifikt enn det da vi valgte særemne. Norsk litteraturhistorie er jo enormt, det ene faget mitt dette semesteret er Norsk litteraturhistorie fra eddadikt til 1880, er over 20 bøker å lese i det faget. Mennesker er onde! Care to elaborate? Trengs ikke, det er et universielt faktum at mennesker er onde, selvsentrerte, likegyldige skapninger, og 100% av oss er i tillegg idioter. Sant nok. Var faktisk det ukens Hjernevask handlet om. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 24. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2010 Eddadikt :rolleyes: Glad jeg er ferdig med videregående Nintendo 3DS virker jo spennende ^_^ Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 24. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2010 Eddadikt :rolleyes: Glad jeg er ferdig med videregående Hehe, så er det ikke videregående jeg går heller da. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 24. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2010 (endret) Det er jeg meget klar over Rider Er vel ungdomsskolen ennå der Mente heller det at det var da jeg drev og tolket og leste slikt Endret 24. mars 2010 av nubbiz Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 24. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2010 Ah, er ikke lenge siden jeg sa det motsatte, men; LIVET ER DEILIG! Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 24. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2010 Jaja, da var det morgen igjen da og prøve i dag Wish me luck! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 24. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2010 Det er jeg meget klar over Rider Er vel ungdomsskolen ennå der Hahaha, ja gleder meg til å begynne på VGS og være rus(s) og sånn. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2010 Gawd, ja, jeg fikk velge et så stort emne. Skulle oppsummere litteraturhistorien på humoristisk vis på tyve minutter, inspirert av Raske Menns verdenshistorien på fem minutter. Fikk enten 5 eller 6, da. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 24. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2010 aww, var bare to riktige oppgaver ifra å få femmer i matten. To slurvefeil og en som jeg faktisk kunne. Resten av det jeg ikke svarte på visste jeg ikke Attpå så er det tyskprøve etterpå.. Lenke til kommentar
Error Skrevet 24. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2010 Har du prøver hver eneste dag eller noe? Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 24. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2010 Jeg gikk en liten tur rundt i klassen, det var bare en elev som faktisk gjorde det vi skulle. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 24. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2010 Tre fremføringer i dag. Awesome. Klagde også på en prøve jeg fikk fra en lærer (rettferdiggjorte klager) og oppdaget at vedkommende har hatt noe personlig mot meg i hele år. Great. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå