Bruker-163290 Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 (endret) Nå begynner det å bli såpass temperatur at jeg kan sitte ute å ta en sigg kl 18 uten å fryse. Det er digg lissooom. Triple-Å! Det er visse gleder man bare glemmer ila en vinter. Har en veranda som er ypperlig å ta en pinne og filosofere på, men ødelegges av snø og kulde. Grattis med dagen flosshatt! Endret 23. mars 2010 av Mammakamel v2.0 Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 @Flosshatt: Gratulerer med dagen! @Ehtram: Hva faen da? Vi kan iallefall trøste oss med at de som gjør sånne ting, de havner i helvete. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 (endret) Så edgy og emo. init http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=585415 Endret 23. mars 2010 av Vaine Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Jeg starter klokken ti i morgen! JEG STARTER PÅ SKOLEN KLOKKEN TI I MORGEN! JAAAAaaaa.......! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Sykt unødvendig, hadde jeg sett det hadde jeg banket dritten ut av han. btw katter, så fikk ene katten min 4 kattunger for 2 dager siden Sløve med kastreringen... Gir nok alle bort, så hvis noen bor i trondheim og har lyst på en eller fire svarte og hvite katter send epost til [email protected] Kunne du sende en i posten? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 i kan iallefall trøste oss med at de som gjør sånne ting, de havner i helvete. Og de av oss som ikke tror på den slags? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 i kan iallefall trøste oss med at de som gjør sånne ting, de havner i helvete. Og de av oss som ikke tror på den slags? De blir skullfucked by maggots. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Gratulerer med dagen Flosshatt ^_^ Grattis med dagen, Flosshatt. Grattis med dagen flosshatt! @Flosshatt: Gratulerer med dagen! Takk for det Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Jepp, gratulerer med dagen! Jeg tror jeg feirer med å drepe General Knoxx. Lenke til kommentar
Ollorca Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Grattis med dagen Flosshatt! Noen som ser videon på Viasat 4? Stilig intro, den fenget meg. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Gidder noen å logge på Steam, smekke EQ starter pack (øverst på Specials) i carten, velge kjøpe til deg selv og gå til checkout, bare for å se om det er andre enn meg som har problemer? Jeg møter på en steinmur av idioti når jeg skal til checkout. Jeg er allerede innlogget på Steam (hallo, jeg logget jo på for å åpne vinduet i utgangspunktet), men jeg må tydeligvis logge inn igjen. Og da får jeg beskjed om at det er feil passord, selv om det er nøyaktig samme passord jeg brukte for begge de to vellykede innloggingene jeg har foretatt til selve Steam siden den gang. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Ingen problemer for meg. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Hva i alle dager er det da Steam driver med? Jaja. Jeg får sjekke igjen senere. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Da har jeg bestilt meg et par av disse; Beyerdynamic DT770 Pro 80 Skal bli digg Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Hva i alle dager er det da Steam driver med? Jaja. Jeg får sjekke igjen senere. Når det skjer med meg er det bare midlertidig. Kan ta etpar timer. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 (endret) Nei så stygt!! Craxegutt satte pcen til å laste ned og var bli og fornøyd da han gikk ned for å se Lurt av Karlsen og CSI. Men så når han kommer opp igjen så finner han ut at datamaskinen hans har gått i hvilemodus jeg må vente enda lengre Jeg går og legger meg!! Natta...!! Endret 23. mars 2010 av Craxdm Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Der ja. Der var drømmen over. I 3 mnd har jeg hatt en finfin ping og knallbra linje, idag kom de jeg bor med hjem. De setter på de helvetes tpb nedlastingene sine på kvelden. "Nej nej, jag laddar inte ner *hvisker* unntaget samtliga sesonger av simpson da forstås" No more Cs:s ihvertfall. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Gratulerer Flosshatt! Nå blir det TBBT. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Der ja. Der var drømmen over. I 3 mnd har jeg hatt en finfin ping og knallbra linje, idag kom de jeg bor med hjem. De setter på de helvetes tpb nedlastingene sine på kvelden. "Nej nej, jag laddar inte ner *hvisker* unntaget samtliga sesonger av simpson da forstås" No more Cs:s ihvertfall. Og hvorfor bor ikke du alene igjen? >_> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå