Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Nå begynner det å bli såpass temperatur at jeg kan sitte ute å ta en sigg kl 18 uten å fryse.

Det er digg lissooom.

Triple-Å!

Det er visse gleder man bare glemmer ila en vinter. Har en veranda som er ypperlig å ta en pinne og filosofere på, men ødelegges av snø og kulde.

Grattis med dagen flosshatt!

Endret av Mammakamel v2.0
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gidder noen å logge på Steam, smekke EQ starter pack (øverst på Specials) i carten, velge kjøpe til deg selv og gå til checkout, bare for å se om det er andre enn meg som har problemer? Jeg møter på en steinmur av idioti når jeg skal til checkout. Jeg er allerede innlogget på Steam (hallo, jeg logget jo på for å åpne vinduet i utgangspunktet), men jeg må tydeligvis logge inn igjen. Og da får jeg beskjed om at det er feil passord, selv om det er nøyaktig samme passord jeg brukte for begge de to vellykede innloggingene jeg har foretatt til selve Steam siden den gang.

Lenke til kommentar

Nei så stygt!! Craxegutt satte pcen til å laste ned og var bli og fornøyd da han gikk ned for å se Lurt av Karlsen og CSI. Men så når han kommer opp igjen så finner han ut at datamaskinen hans har gått i hvilemodus jeg må vente enda lengre :(

Jeg går og legger meg!! Natta...!!

Endret av Craxdm
Lenke til kommentar

Der ja. Der var drømmen over. I 3 mnd har jeg hatt en finfin ping og knallbra linje, idag kom de jeg bor med hjem. De setter på de helvetes tpb nedlastingene sine på kvelden. "Nej nej, jag laddar inte ner *hvisker* unntaget samtliga sesonger av simpson da forstås"

No more Cs:s ihvertfall.

Lenke til kommentar

Der ja. Der var drømmen over. I 3 mnd har jeg hatt en finfin ping og knallbra linje, idag kom de jeg bor med hjem. De setter på de helvetes tpb nedlastingene sine på kvelden. "Nej nej, jag laddar inte ner *hvisker* unntaget samtliga sesonger av simpson da forstås"

No more Cs:s ihvertfall.

Og hvorfor bor ikke du alene igjen? >_>

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...