Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg forstår meg ikke på folk som heier på en fotballklubb i en annen by og et annet land. Hvordan går man frem for å bli PL-supporter egentlig? Bare velger man en klubb som er dritbra i England og kjøper drakt og skriker til tven? Kan til en viss grad skjønne meg på folk som støtter fotballklubben lokalt eller holder med landslaget men please. Jeg tror ikke på at folk egentlig føler noe for en klubb i et annet land. Jeg tror alle later som.

Lenke til kommentar

Enda verre er de som omtaler et lag som "vi" fordi de er tilhenger.

Fasteaksjon i dag, gå rundt med bøsser og samle inn penger. Valget av rute endte med at det ble 20 min gåing i mitt eget nabolag og rundt 1000 kroner. Derfor fikk jeg sett united-liverpool , mens alle andre gikk rundt.

Godset suporteren Mammakamel, fikk du besøk av bøsser?

Lenke til kommentar

Jeg liker ikke fotball i det hele tatt så for meg velger jeg bare hvilke lag jeg liker utifra rimelig teite ting. For eksempel så kommer John Lennon fra Liverpool og da er fotballlaget Liverpool kult. Manchester United virker på meg som at er "standardlaget" for alle som vokser opp med fotball, og siden det er drikult å ikke like det mange andre liker så liker jeg ikke Manchester United.

Lenke til kommentar

Hvorfor kan man ikke like en klubb mer enn noen annen? Hvis man liker byen, spillestilen, treneren, supporterånden eller spillerene så er det mer enn gyldige grunner til å foretrekke et lag fremfor noe annet. Veldig kjedelig å BARE heie på Kragerø når de er i 3-4 divisjon.

Lenke til kommentar

Jeg forstår meg ikke på folk som heier på en fotballklubb i en annen by og et annet land. Hvordan går man frem for å bli PL-supporter egentlig? Bare velger man en klubb som er dritbra i England og kjøper drakt og skriker til tven? Kan til en viss grad skjønne meg på folk som støtter fotballklubben lokalt eller holder med landslaget men please. Jeg tror ikke på at folk egentlig føler noe for en klubb i et annet land. Jeg tror alle later som.

Hahaha, you spoke my mind good sir :lol:

Lenke til kommentar

Har halve SO vært på tur i helga? Tydeligvis uten å ha stort å fortelle.

Jeg ser ironien at cutscenes i God of War er det som ser dårligst ut etter oppusningen. Mens resten av spillet langt på vei ser nytt ut i det store og det hele henger liksom mellomsekvensene seg på som han kjipe kameraten du helst ikke vil være sammen med men som allikevel er grei å ha med seg.

Lenke til kommentar

Var innom Neo Tokyo i Oslo i går Cloudemyx, fant en del cd'er jeg er sikker på du hadde satt pris på :p

Tviler ikke...:( Synd det ikke er en Neo Tokyo litt nærmere her jeg bor. Nå skal jo butikken i Drammen som heter Outland, som er nesten samme butikk, stenges for godt. *sukk*

Var innom 2x Outland i går også, var der jeg fant Metro 2033.

Må ta en pause fra spillinga ettersom magen starter å lage ulyder. Får se om jeg gidder å gå til shell for å kjøpe meg en Big One.

Bioshock 2 var forøvrig AWESOME. Som forventet.

Jepp. Jeg elsket det selv, og hadde det ikke vært for at jeg har drøssevis med andre spill å spille hadde jeg tatt en runde til. Kommet langt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...