Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Fantastisk praktisk. Feit hun opp frem til vinteren, legg deg inn i en valke og gå i hi. Alt fettet hennes vil holde henne i live hele vinteren og når du våkner igjen vil fettet være fortært av kroppen hennes og du kan få et morgenknull før du igjen starter oppfetningsprosessen. Klart planen har sine hull her og der, men der kommer gaffateip inn i bildet.

 

Jeg lo.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men det som er så idiotisk er at siden jeg er 16 år må jeg: Ta mer ansvar, gjøre mer husarbeid, fokusere enda mer på ting som er kjedelig fremfor morsomt, men resten av reglene som teller for småbarn - De gjelder fortsatt!

Si at det er farlig å nekte deg en daglig dose virtuell blod... eller minn henne på hvor englebarn du generelt sett er?

 

Nå har jeg snart sett ferdig siste sesong av six feet under, for en fantastisk serie :love:

Lenke til kommentar

Ah, etter to dager i Oslo, hvis den ene var en heftig mandate med AltF4, kan jeg endelig besøke forumet igjen. Koselig.

 

Koselig i Oslo også!

 

Starta opp med Plants vs Zombies igjen idag. Herlig spill.

 

Jepp. Har selv fylt tre forskjellige hager nesten fulle med blomster, gitt treet over 100 jødselposer og fullført storymodusen snart 2 ganger. Elsker det spillet.

 

I dag kjøpte jeg meg en utrolig stilig Metal Ggear Solid 2 Solid Snake figur, God of War Collection og Metro 2033 spill og bok. Jeg tør vedde på at Outland har lagt to og to sammen og kjøpt inn noen kopier av boka som det ser ut til å ha fått en ny renessanse da første oversettelse til engelsk faktisk har skjedd i år.

Lenke til kommentar

"You wouldn't know it, from some of the things I've said over the years, but I like people... I do... I like people, but I like them in short bursts. I don't like people for extended periods of time. I'm all right with them for a little while, but once you get past around a minute, minute-and-a-half, I gotta get the f*** outta there."

Lenke til kommentar

"You wouldn't know it, from some of the things I've said over the years, but I like people... I do... I like people, but I like them in short bursts. I don't like people for extended periods of time. I'm all right with them for a little while, but once you get past around a minute, minute-and-a-half, I gotta get the f*** outta there."

 

xD!

 

"God bless America, well let me tell you a little something about God folks; God doesnt give a flying fuck about America."

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...