Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da kom mamma inn på rommet mitt og så meg spille L4D og hun klikka totalt og nå får jeg aldri mer lov til å spille det. Great! Nå kan jeg vel droppe Dragon Age, Batman, Borderlands, BioShock og 99,9999% av alle spill som er verdt å spille og begynne å spille Lek og Lær spill også da. Yay!

 

Hvorfor må de tro at alle som spiller spill blir voldelige øksemordere over natta? Neste stopp blir vel at jeg ikke får lov til å være på internett heller siden alle er pedofile gamle menn også..

Lenke til kommentar

Da kom mamma inn på rommet mitt og så meg spille L4D og hun klikka totalt og nå får jeg aldri mer lov til å spille det. Great! Nå kan jeg vel droppe Dragon Age, Batman, Borderlands, BioShock og 99,9999% av alle spill som er verdt å spille og begynne å spille Lek og Lær spill også da. Yay!

 

Hvorfor må de tro at alle som spiller spill blir voldelige øksemordere over natta? Neste stopp blir vel at jeg ikke får lov til å være på internett heller siden alle er pedofile gamle menn også..

 

Du er 16 og moren din klikker pga L4D? Kristen eller hva?

Lenke til kommentar

Da kom mamma inn på rommet mitt og så meg spille L4D og hun klikka totalt og nå får jeg aldri mer lov til å spille det. Great! Nå kan jeg vel droppe Dragon Age, Batman, Borderlands, BioShock og 99,9999% av alle spill som er verdt å spille og begynne å spille Lek og Lær spill også da. Yay!

 

Hvorfor må de tro at alle som spiller spill blir voldelige øksemordere over natta? Neste stopp blir vel at jeg ikke får lov til å være på internett heller siden alle er pedofile gamle menn også..

 

Du er 16 og moren din klikker pga L4D? Kristen eller hva?

 

Det er nesten så jeg begynner å mistenke dette selv. Det blir vel det neste

Lenke til kommentar

Jeg har brukt over fem timer på å gjøre noe så enkelt som og støvsuge og å dusje. Helt kurant egentlig med tanke på at det er lørdag. Nå er det over til Fjordland igjen for å smake på deres alltid skuffende små porsjoner med kurrikylling. Skjønner ikke hvorfor de fremdeles selges i så små porsjoner, da de ser ut til å være ment som lunsjpakke til barnehagebarn.

Lenke til kommentar

Jeg har brukt over fem timer på å gjøre noe så enkelt som og støvsuge og å dusje. Helt kurant egentlig med tanke på at det er lørdag. Nå er det over til Fjordland igjen for å smake på deres alltid skuffende små porsjoner med kurrikylling. Skjønner ikke hvorfor de fremdeles selges i så små porsjoner, da de ser ut til å være ment som lunsjpakke til barnehagebarn.

 

Det er det som er trenden i Norge kontra Statene, alt skal være lættis dyrt og komme i juniorforpakninger.

Lenke til kommentar

Fantastisk praktisk. Feit hun opp frem til vinteren, legg deg inn i en valke og gå i hi. Alt fettet hennes vil holde henne i live hele vinteren og når du våkner igjen vil fettet være fortært av kroppen hennes og du kan få et morgenknull før du igjen starter oppfetningsprosessen. Klart planen har sine hull her og der, men der kommer gaffateip inn i bildet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...