Eplefe Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Jeg har shoppet til guttene (ja, profeten deres får klær av meg). Spørs om min hiphop-storebror blir veldig fornøyd med Johnny Cash, Folsom Prison og The Beatles-bodyer. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Cash og Beatles er iallefall godkjent hos profetens følgere. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 (endret) Og av profetens tante. Dessuten var bodyene awesome. Og besteforeldrene kommer til å digge både dem og skoene. 8D Og av profetens tante. Dessuten var bodyene awesome. Og besteforeldrene kommer til å digge både dem og skoene. 8D Edit: Profeten hamret enter når jeg skrev. Endret 20. mars 2010 av Eplefe Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 En fin lørdagsmorgen med en smak av "fuck yeah, I do wat´i´wanna!" og "you cant touch me, fool". På tide å spise awesome frokostblanding og se på awesome TV. For en awesome morgen. Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 En fin lørdagsmorgen med en smak av "fuck yeah, I do wat´i´wanna!" og "you cant touch me, fool". På tide å spise awesome frokostblanding og se på awesome TV. For en awesome morgen. Vi har ikke melk, så jeg kan ikke spise Coco Pops Jeg sulter... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Spis det tørt. Coco Pops er da ikke så ille uten melk egentlig. Mer som sjokoladekjeks Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 (endret) Spis det tørt. Coco Pops er da ikke så ille uten melk egentlig. Mer som sjokoladekjeks Jeg fant fløte! Dagen er reddet! edit: det smaker ikke godt Endret 20. mars 2010 av Mattulf Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Spis og vær gla for hver dag som går, for lillebror fikk en lillemann i rattata i sta. Nei, jeg vet ikke, måtte bare skrive noe. Har nemlig hørt på Rune Rudberg i noe jeg vil gjette på er 15-20 minutter nå og begynner å bli rimelig lei. Ser tendensene i musikken hans liksom. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 En lite awesome start på dagen? Anbefaler alltid en liten Ristorante Mozzarella. Den er kremen av kremen. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 (endret) Trenger hjelp til å huske navnet på en applikasjon.. Hovedpoenget med den er at den skjuler alt annet enn dokumentet man skriver på, eks i word eller noe sånt, og man kan velge utseende og sånt noe. Veldig hendig hvis man jobber med en oppgave og har lett for å bli distrahert av alt mulig annet. Er det noen som vet hva jeg prater om, kan gi meg et navn, link eller noe sånt? Husker jeg først så det på en form for "essential applications" video på youtube. Har prøvd å google meg rundt men er ikke så mye "writing applications" ect som funker så bra.. *edit* Fant frem til det selv, og om noen er interessert i et forstyrrelsesfritt arbeidsmiljø når de jobber med skriveoppgaver er Dark Room (til windows) å anbefale Endret 20. mars 2010 av Gal_ape Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 En lite awesome start på dagen? Anbefaler alltid en liten Ristorante Mozzarella. Den er kremen av kremen. Ohyes! Den er fabelawesome Lenke til kommentar
Laland Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Menneh.. jeg kan ikke unngå å legge merke til din signatur. Hvor sitter du på TG? Skal dit jeg også, shønneru. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Det spøker for TG turen, siden kjernemedlemmet av Team Oberst jobber i NSB og fikk vite om jobbing i påsken veldig sent. Vi er foreløpig nr 100 omtrent på ventelista. Dette hat gått relativt fort nedover. Hvor jeg sitter på TG vet jeg ikke, men igame er jeg rett bak deg.. Hele tiden. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 I lista for å få billetter? Sist jeg sjekket (i går kveld) var det én ledig, ikke-reservert plass så da ser det dårlig ut. Vet du alltid er bak meg i spill, though. Må alltid løpe. Bare.. løpe. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Grunnen til at vi i det hele tatt gidder å stå i kø er de som kansellerer. Det er vel derfor vi har rykket fremover i køen også ville jeg tro, vi er 3stk. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Lav oppløsning, men de brune plassene er opptatt mens de hvite ikke er. Alle de hvite plassene til høyre er reserverte. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Jeg har tilbragt fem timer i kirken grunent en fasteaksjon, og i morgen er det ut med bøsse til heldige borgere i drammen. Kjempegøy å gjøre dette, kontra å kunne løpe rundt i skogen i camp rufagee og leke bear grylls... Fack, hvorfor valgte jeg kristlig? Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Jeg står i kø, og det går fremover. Hva er i enden av køen? Ingen vet, men jeg står i køen fordet. Alt kan skje, jeg håper på det beste. Noen kan avbestille noen av de hvite der. Jeg kan vente til TG er igang også jeg, ikkenoe problem. VI kjører oppover med en gang det er plass. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 (endret) Det er en innstilling jeg digger! Har plass med Atsjonas og Nøtte fra forumet. Edit: Gratulerer med dagen, Mammakamel! Endret 20. mars 2010 av Laland Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå