Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og av profetens tante. Dessuten var bodyene awesome. Og besteforeldrene kommer til å digge både dem og skoene. 8D

 

Og av profetens tante. Dessuten var bodyene awesome. Og besteforeldrene kommer til å digge både dem og skoene. 8D

 

Edit: Profeten hamret enter når jeg skrev.

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar

Spis og vær gla for hver dag som går, for lillebror fikk en lillemann i rattata i sta. Nei, jeg vet ikke, måtte bare skrive noe. Har nemlig hørt på Rune Rudberg i noe jeg vil gjette på er 15-20 minutter nå og begynner å bli rimelig lei. Ser tendensene i musikken hans liksom.

Lenke til kommentar

Trenger hjelp til å huske navnet på en applikasjon..

Hovedpoenget med den er at den skjuler alt annet enn dokumentet man skriver på, eks i word eller noe sånt, og man kan velge utseende og sånt noe. Veldig hendig hvis man jobber med en oppgave og har lett for å bli distrahert av alt mulig annet.

Er det noen som vet hva jeg prater om, kan gi meg et navn, link eller noe sånt?

Husker jeg først så det på en form for "essential applications" video på youtube.

Har prøvd å google meg rundt men er ikke så mye "writing applications" ect som funker så bra..

 

*edit*

Fant frem til det selv, og om noen er interessert i et forstyrrelsesfritt arbeidsmiljø når de jobber med skriveoppgaver er Dark Room (til windows) å anbefale :)

Endret av Gal_ape
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...