Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pokker, sitter fast på en boss i Borderlands! Kan ikke huske sist, men nå har jeg altså møtt bossen som ikke gir meg en sjans i havet - og det er ikke en gang Crawmerax.

Å klage sin nød (og bytte til sniper rifle) gjorde susen ^_^

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Leker du gjemsel med sengen ofte?

Hver kveld! Begynte med titten på hjørnet med dritten ville jo ikke flytte seg fra hjørnet sitt, så vi fant på noe annet.

Og her er den! 24:09 minutter av Metro 2033. Og jeg må bare si at det ser utrolig stilig ut.

Ser ganske så kult ut. Ble mer interessert nå. Likte at de hadde kuler som valuta, noe som gir mening i en post-apokalyptisk verden.

Jeg syns det er utrolig stilig selv, problemet er bare at det virker litt rart. Du sliter med å overleve men kan ikke forsvare deg fordi du sløser "penger" på en måte. Mulig det vil føles helt riktig når man først spiller, og jeg liker tanken på at penger ikke er verdt noen ting - men fra her jeg sitter virker det litt snodig.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Ja, på en måte. Men som gutta i Giant bomb sier - det er jo innmari lett å forfalske en slik valuta. Skulle tro det var nødvendig å bruke en valuta som faktisk var litt mer sjelden. Samtidig er jo flaskekorker og ammunisjon kjekt fordi de tar forholdsvis liten plass.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...