Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er vel bedre med en telefon som kan lage lightsaber-lyder enn en som ikke kan det. Jeg liker iallefall å ha muligheten til det.

Men om du velger å ikke ha muligheten til slike funksjoner kan du spare tusener. Det er kult, for all del, men det skal noen sabla (hø-hø) gode funksjoner for å få meg til å betale så mye penger for en telefon, iallefall.

Må si meg helt fullstendig enig uten noen form for forbehold. Er fryktelig lite interessert i å bruke nesten ti ganger mer en jeg allerede bruker på en telefon med, for det meste, ubrukelige applikasjoner. :)

Må nesten spørre om hvor nye dere tror iPhone egentlig koster. Det høres jo ut som om dere tror den koster titusenvis av kroner.

Lenke til kommentar

Jeg er hjemme etter en helk OK matteprøve så nå må jeg pakke ferdig før turen til Kvitfjell så dette blir vel siste gang vi snakkes før søndag ^_^ Ha det bra alle sammen!

EDIT: Den passet så bra, så jeg lånte den jeg, Craxdm. :)

Endret av Mokko
Lenke til kommentar

Gratulerer! I Drammen eller?

Nei, ligger i Lier kommune, men jeg sier ikke nøyaktig hvor. ;)

Kan nok være lurt med alle de skumle stalkerene som ligger på lur her på forumet. ;)

Uansett gratulerer så meget med ny leilighet. :)

Må nesten spørre om hvor nye dere tror iPhone egentlig koster. Det høres jo ut som om dere tror den koster titusenvis av kroner.

Regner med det blir rundt 6000 med abbonement. Er nok heller pga at jeg bruker svært lite på telefoneringsgreier. :p

Lenke til kommentar

Gratulerer! I Drammen eller?

Det er bedre med en dram i timen enn en time i Drammen tongue.gif

Ouch!

Der fikk du på pukkelen!

Faen for en møkkadag. Rett og slett. Nå er jeg dritt lei av å være for få voksne på jobb med unger som skriker bare de blir sett på av andre unger mens det står en pjokk borte i hjørnet og driter på seg så intenst at det renner nedover buksebeina.

Lenke til kommentar

Gjør som meg: La være å jobbe i barnhage. whistle.gif

Nei vet du hva! Jeg klager kanskje mye på jobben, men kan ikke tenke meg noe bedre enn å faktisk ha en jobb jeg gelder meg til å gå på. Det er mye bajs og mas til tider, men det glemmer man når dagen er slutt og det som sitter igjen på slutten av dagen er hvor mye jeg har ledd på jobb.

Lenke til kommentar

Gjør som meg: La være å jobbe i barnhage. whistle.gif

Nei vet du hva! Jeg klager kanskje mye på jobben, men kan ikke tenke meg noe bedre enn å faktisk ha en jobb jeg gelder meg til å gå på. Det er mye bajs og mas til tider, men det glemmer man når dagen er slutt og det som sitter igjen på slutten av dagen er hvor mye jeg har ledd på jobb.

Det er vel kanskje sånn det skal være. En kan klage så mye en vil om jobben sin, men dypt inne elsker en jobben sin for alt den er verdt. Håper jeg får en sånn jobb en dag. ;)

Lenke til kommentar

Enig med deg der. Jobbet bare som vikar i et halvt år, men det er absolutt den morsomste jobben jeg har hatt. Bedre enn å sitte i kassa på Rema i alle fall. :)

@Lakus: Var det med abonementet inkludert?

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

Der fikk du på pukkelen!

Faen for en møkkadag. Rett og slett. Nå er jeg dritt lei av å være for få voksne på jobb med unger som skriker bare de blir sett på av andre unger mens det står en pjokk borte i hjørnet og driter på seg så intenst at det renner nedover buksebeina.

Hørtes hektisk ut! Det er fredag da :)

Og Drammen er blitt en skikkelig by, med kulturelle tilbud, estetikk og torg/handlemuligheter i toppklassen i Norge. Utviklingen går videre, og snart er vi den fineste byen i landet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...