Erik Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Fireogtyve spoilere fra ukas episode: EMP som sprengte i CTU = Epic 24 episode ending Lenke til kommentar
psyched Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Jeg har aldri lastet ned noen serier. Liten vits når jeg har funnet en enkel side som inneholder svært mange serier en bare kan se der og da. PM link plox! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 http://trololololololololololo.com/ It's a blessing and a curse. Begynner å få en kraftig røst selv. Har holdt på i et drøyt kvarter sammenhengende nå. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 http://trololololololololololo.com/ It's a blessing and a curse. Begynner å få en kraftig røst selv. Har holdt på i et drøyt kvarter sammenhengende nå. Faen for et creepy smil den kisn hadde, 'I HAVE CANDY, COME INTO MY CAR LITTLE BOY!!' >_> Lenke til kommentar
Laland Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Han er gjennomført herlig. Tidenes sleskeste smil, en herlig stemme, en gange som får House til å se ut som en som går kappgang og tidenes morsomste tekst for en som ikke forstår hva pokker det er som skjer Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Han er gjennomført herlig. Tidenes sleskeste smil, en herlig stemme, en gange som får House til å se ut som en som går kappgang og tidenes morsomste tekst for en som ikke forstår hva pokker det er som skjer Jeg synes han var mest irriterende og random =) Lenke til kommentar
Laland Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Hør den med høy lyd over lengre perioder, gjerne mens du irriterer andre. Du skal se den sitter himla godt etterhvert. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Har du sett Christoph Waltz (Nazien i Inglorious Basterds) sin versjon på det hele da? Søk på trololoo christoph waltz. På YouTube altså... Lenke til kommentar
Erik Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Må takke deg tipset Lakus, ikke bare fikk jeg servert en helt fantastisk video, men jeg fikk også vite at JimmyKimmelLive kanalen har begynt å støtte Norge igjen (altså at du kan se videoene). Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 God morgen da alle sammen ^_^ Matteprøve i siste økt og så er det Hovden tur i helga! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Er vel bedre med en telefon som kan lage lightsaber-lyder enn en som ikke kan det. Jeg liker iallefall å ha muligheten til det. Men om du velger å ikke ha muligheten til slike funksjoner kan du spare tusener. Det er kult, for all del, men det skal noen sabla (hø-hø) gode funksjoner for å få meg til å betale så mye penger for en telefon, iallefall. Må si meg helt fullstendig enig uten noen form for forbehold. Er fryktelig lite interessert i å bruke nesten ti ganger mer en jeg allerede bruker på en telefon med, for det meste, ubrukelige applikasjoner. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Jeg har fått leilighet! Woohoo! Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Nå er det bare å kjøpe møbler og pakke alle ting ned i esker. Det kommer til å bli et pes, men det er verdt det. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Gratulerer! I Drammen eller? Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Wow den nye stilen til forumet nÅr du bruker iPhone var elsk. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Gratulerer! I Drammen eller? Det er bedre med en dram i timen enn en time i Drammen Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Gratulerer! I Drammen eller? Nei, ligger i Lier kommune, men jeg sier ikke nøyaktig hvor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå