Vaine Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Er vel bedre med en telefon som kan lage lightsaber-lyder enn en som ikke kan det. Jeg liker iallefall å ha muligheten til det. er jo bare å laste ned mp3 filen det. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 MP3 filen forandres ikke etter hvordan du svinger telefonen daaaaah. Duh, liksom. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Da må man bytte sanger fort ved å vifte med telefonen. Noe iPhone kan. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Er vel bedre med en telefon som kan lage lightsaber-lyder enn en som ikke kan det. Jeg liker iallefall å ha muligheten til det. Men om du velger å ikke ha muligheten til slike funksjoner kan du spare tusener. Det er kult, for all del, men det skal noen sabla (hø-hø) gode funksjoner for å få meg til å betale så mye penger for en telefon, iallefall. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Forresten; det er velig moro å være Jigsaw på Chatroulette og starte alle samtaler med "I want to play a game.". Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Forresten; det er velig moro å være Jigsaw på Chatroulette og starte alle samtaler med "I want to play a game.". Det synes sikkert alle mottakerne også, si meg, spiller de med? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Opptil flere ganger! To ganger som skiller seg ut, er en som satt i en forelesing med mange medelever rundt seg, og når de så Jigsaw så alle på skjermen. Så sa jeg "I want to play a game." og flere begynte å smile, før jeg sa "Under your desk. A key.". Han tok frem en nøkkel (snakk om å spille med!) og spurte hva han skulle med den. Jeg svarte "You will suffer." og fortsatte med masse gibberish. En annen var en ungdom som satt på rommet sitt, og jeg kunne se et trommesett i bakgrunnen. Jeg sa "Beneath the drums. A key." og han bøyde seg ned og tok en nøkkel opp til kameraet. Så sa jeg "Your window. Close the blinds. You are going to feel a great amount of pain." og slik fortsatte det. Innmari moro! ^_^ Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Forresten; det er velig moro å være Jigsaw på Chatroulette og starte alle samtaler med "I want to play a game.". Er dette en vanlig ting å gjøre, eller fant du på det selv? Satt bak en venn da han møtte en fyr i Jigsaw-maske her om dagen, faktisk. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Tror det er flere en han som har funnet på den ideen om å være Jigsaw på Chatroulette. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Torsdag kveld fra Nydalen hadde vært mye mer morsomt om de kunne slutte å fortelle hva vitsen med sketsjen var før de viste den. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Jeg glemmer alltid å se på det programmet. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Jeg glemmer alltid å se på det programmet. Jeg glemmer alltid at det faktisk er programmer på TVn. Lenke til kommentar
Error Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 (endret) Og da er det natta for meg. Drøm søtt, og husk disse visdomsordene til morgendagen: "This is the beginning of a new day. I have been given this day to use as I will. I can waste it, or use it for good. But what I do today is important, because I am exchanging a day of my life for it! When tomorrow comes, this day will be gone forever, leaving in its place something that I have traded for it. I want it to be gain and not loss; good and not evil; success, and not failure; in order that I shall not regret the price that I have paid for it. I will try just for today, for you never fail until you stop trying." Cheers! Endret 18. mars 2010 av Error Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 (endret) Tror det er flere en han som har funnet på den ideen om å være Jigsaw på Chatroulette. Jeg er veldig, veldig lite på Chatroulette, jeg har veldig lite erfaring i det. Det er derfor jeg spurte om det "var en vanlig ting å gjøre". Jeg visste det ikke. Og ettersom nevnte venn har truffet samme italienske kokk to ganger på én kveld, tenkte jeg at det ikke var umulig. Endret 18. mars 2010 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 (endret) Etter at jeg fikk Scrubs og Family Guy på DVD og fant en praktfull side på nettet med forskjellige tv-serier, ser jeg ikke på tv nesten, bortsett fra når det er hopprenn da. Jeg har vel rundt 100 kanaler og jeg ser nesten ikke på noen av de. Lol... Jeg har aldri prøvd CR selv, men har sett flere videoer med folk som har utgitt seg for å være Jigsaw og andre ting. Endret 18. mars 2010 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Laland Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Vet om folk som driver med alt, men har ikke møtt noen som har vært Jigsaw - selv om det helt sikkert er flere som bruker ham. Denne videoen bruker jeg: http://www.youtube.com/watch?v=1oWI93nBpMs Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Etter at jeg fikk Scrubs og Family Guy på DVD og fant en praktfull side på nettet med forskjellige tv-serier, ser jeg ikke på tv nesten, bortsett fra når det er hopprenn da. Jeg har vel rundt 100 kanaler og jeg ser nesten ikke på noen av de. Lol... Jeg har aldri prøvd CR selv, men har sett flere videoer med folk som har utgitt seg for å være Jigsaw og andre ting. Jeg følger kun med på én TV-serie, og det er House. Og House, det laster jeg ned. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 (endret) Jeg sa jeg liksom skulle bade her for litt siden. Har jeg gjort det? Nei... Hvorfor har vi ikke dusj? Det hadde jo vært så mye enklere... Jeg har aldri lastet ned noen serier. Liten vits når jeg har funnet en enkel side som inneholder svært mange serier en bare kan se der og da. Endret 18. mars 2010 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå