Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Zealuu er verdens mest fantastiske og deiligste kjæreste, og har kjøpt meg Dr. Martens! De mest fantastiske Dr. Martensene i hele verden, for å være nøyaktig!

Helt vanlig svarte da eller knæsj røde? :D

Jeg har nettopp kjøpt sko jeg også. Hvite sko fra Puma. ^_^ Spent på om størrelsen på skoene og buksa er riktig.

Lenke til kommentar

hva syntes folket om sånn hitler youth-sveis? tror dere negere vil rape meg når jeg har det??

Om det er sånn som jeg tror du mener: Herre-gud! Sånn sveis er så sinnsykt stygt. No offence for de som har sånn sveis, men det er virkelig ikke min stil. :rolleyes:

jeg vil vise folket hva jeg står for

Lenke til kommentar

Shiiiiiiieeeeet. Fant nettopp ut at dagen min i morgen startes med en 30 minutter lang busstur og så en 20-minutters gåtur. Hater steder uten busstasjoner.

Og da røk også God of War 3 spillingen min for i kveld. Blir vel en episode av (insert tv-series here) før jeg bare legger meg.

Lenke til kommentar

iPhone? Betale tusener av kroner for en liten innretning med masse ubrukelige funksjoner man ikke trenger? En helt grei oppfinnelse, helt klart, men den er sannelig ikke vært pengene den koster. Og det kommer fra en som brukte 6-7000 på en replica av Frostmourne.

Vanligvis får den pepper for ikke å kunne gjøre nok, men du snur det hele og sier den kan for mye? Lulz.

Lenke til kommentar

Kanskje den ikke kan gjøre nok, men den har allikevel massevis av ting som i så fall kunne blitt byttet ut. Mange av disse apps-ene ser jeg bare på som gimmicker for å selge produktet. "Oi, se, iPhonen vår kan lage lightsaber-lyder, weee."

Selv om jeg selvsagt vet at mange av disse funksjonene ikke er skapt av Apple.

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...