Lakus Skrevet 18. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2010 Trodde det var snakk om sprit eller noe jeg. /uinteressert Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 18. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2010 Zealuu er verdens mest fantastiske og deiligste kjæreste, og har kjøpt meg Dr. Martens! De mest fantastiske Dr. Martensene i hele verden, for å være nøyaktig! Helt vanlig svarte da eller knæsj røde? Jeg har nettopp kjøpt sko jeg også. Hvite sko fra Puma. ^_^ Spent på om størrelsen på skoene og buksa er riktig. Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 18. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2010 hva syntes folket om sånn hitler youth-sveis? tror dere negere vil rape meg når jeg har det?? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 18. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2010 hva syntes folket om sånn hitler youth-sveis? tror dere negere vil rape meg når jeg har det?? Om det er sånn som jeg tror du mener: Herre-gud! Sånn sveis er så sinnsykt stygt. No offence for de som har sånn sveis, men det er virkelig ikke min stil. :rolleyes: Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 18. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2010 hva syntes folket om sånn hitler youth-sveis? tror dere negere vil rape meg når jeg har det?? Om det er sånn som jeg tror du mener: Herre-gud! Sånn sveis er så sinnsykt stygt. No offence for de som har sånn sveis, men det er virkelig ikke min stil. :rolleyes: jeg vil vise folket hva jeg står for Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 18. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2010 Ja du må gjerne ha sånn sveis for min del, jeg skal ikke nekte deg å ha det. Skal du farge håret svart også da kanskje? Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 18. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2010 Ja du må gjerne ha sånn sveis for min del, jeg skal ikke nekte deg å ha det. Skal du farge håret svart også da kanskje? det ble faktisk farget svart for en god stund siden Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 18. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2010 Lurer på hvordan jeg hadde sett ut med svart hår. Jeg hadde blondt hår her i fjor sommer. Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 18. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2010 (endret) Lurer på hvordan jeg hadde sett ut med svart hår. Jeg hadde blondt hår her i fjor sommer. prøv med sånn fake-spray først, ser det greit ut, så tar du permanent Endret 18. mars 2010 av Mattulf Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 18. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2010 Ja kanskje det. Kanskje til høsten. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2010 Cloud: 14-hulls boots med rosemønster. Skal gi deg et bilde når jeg har spist. De er ny-ydelige. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 18. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2010 Ser ut som solide sko fra det jeg har sett på nettet. De kan jo kalles skinheadsko, men de er også brukt av punkere og grunge folk. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2010 Shiiiiiiieeeeet. Fant nettopp ut at dagen min i morgen startes med en 30 minutter lang busstur og så en 20-minutters gåtur. Hater steder uten busstasjoner. Og da røk også God of War 3 spillingen min for i kveld. Blir vel en episode av (insert tv-series here) før jeg bare legger meg. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2010 Jeg ville likt å se skinheaden som går med disse: Jeg digger Docs uansett. De er sykt solide. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 18. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2010 AltF4: Ikke kjøp noika eller sony ericsson! De har falt av lasset. Android og HTC er brukbare, men iPhone er og blir zeh shit. Appstore alene er verdt sin imaginære vekt i gull. Kansje blir det multitasking i ny OS update også :o Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 18. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2010 iPhone? Betale tusener av kroner for en liten innretning med masse ubrukelige funksjoner man ikke trenger? En helt grei oppfinnelse, helt klart, men den er sannelig ikke vært pengene den koster. Og det kommer fra en som brukte 6-7000 på en replica av Frostmourne. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 18. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2010 Jeg ville likt å se skinheaden som går med disse: Jeg digger Docs uansett. De er sykt solide. De var jo snasne de. Nå er det badetid. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2010 iPhone? Betale tusener av kroner for en liten innretning med masse ubrukelige funksjoner man ikke trenger? En helt grei oppfinnelse, helt klart, men den er sannelig ikke vært pengene den koster. Og det kommer fra en som brukte 6-7000 på en replica av Frostmourne. Vanligvis får den pepper for ikke å kunne gjøre nok, men du snur det hele og sier den kan for mye? Lulz. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 18. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2010 (endret) Kanskje den ikke kan gjøre nok, men den har allikevel massevis av ting som i så fall kunne blitt byttet ut. Mange av disse apps-ene ser jeg bare på som gimmicker for å selge produktet. "Oi, se, iPhonen vår kan lage lightsaber-lyder, weee." Selv om jeg selvsagt vet at mange av disse funksjonene ikke er skapt av Apple. Endret 18. mars 2010 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2010 Er vel bedre med en telefon som kan lage lightsaber-lyder enn en som ikke kan det. Jeg liker iallefall å ha muligheten til det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå