AltF4 Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Ah. Ikke så lenge til april da. Nei dessverre, det har ikke blitt noe fast stilling på meg gitt. Er vanskelig å få fast jobb i barnehagebransjen gitt, selv i privat sektor. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 (endret) Er du villig til å flytte da, mot en fast stilling? Det er den problemstillingen jeg står med, med dame, venner og familie i Drammen. Edit: Dave er amazing, ingen tvil. Endret 17. mars 2010 av Mammakamel v2.0 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Dave Grohl er awesome: Josh Homme as well. Er du villig til å flytte da, mot en fast stilling? Det er den problemstillingen jeg står med, med dame, venner og familie i Drammen. Edit: Dave er amazing, ingen tvil. Ja, så lenge det ikke er så fryktelig langt, samtidig som det er et stykke unna her jeg bor nå. Bare for å få en liten avstand liksom. Derfor er Jessheim drømmen. Nær familien, stort tettsted med mange muligheter og langt nok unna Råholt til at jeg liksom kan "starte på nytt" . Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 (endret) Jeg ser den. Jeg har hatt så lyst til å flytte til Tønsberg jeg, men det er ikke noenting innenfor min yrkesfaglige utdanning der. Apropos Tønsberg! http://www.youtube.com/watch?v=afqnQNWq-9I Endret 17. mars 2010 av Mammakamel v2.0 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Skjønner. Skulle ha vinni i lotto gitt! Men nå er det natta på meg, vi snakkes. Herlig video forresten. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 (endret) Men da var det igjen tid for å sove etter en strålende episode LOST ^_^ Nattinatt Endret 17. mars 2010 av Craxdm Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Natt ja. Skal legge meg jeg også. Høre på litt musikk før jeg legger meg. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 God of War 3 er... vel, det er kult. God natt Lenke til kommentar
Laland Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Dårlig Selskap(!) 2, how I long to play thee some more. Men nå er det natt. God natt! Lenke til kommentar
Erik Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Dårlig Selskap er feil fordi Bad Company kommer fra de faktumet at de er en del av Company B, eller B-Company, som har kallenavnet Bad Company. Altså det riktige å si er Dårlig Kompaniet. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Dårlig Selskap er feil fordi Bad Company kommer fra de faktumet at de er en del av Company B, eller B-Company, som har kallenavnet Bad Company. Altså det riktige å si er Dårlig Kompaniet. Dårlig er nok heller ikke riktig å si, heller 'Slem'. "You're so bad..." Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Dårlig Selskap er feil fordi Bad Company kommer fra de faktumet at de er en del av Company B, eller B-Company, som har kallenavnet Bad Company. Altså det riktige å si er Dårlig Kompaniet. Dårlig er nok heller ikke riktig å si, heller 'Slem'. "You're so bad..." bad 1 (bd) adj. worse (wûrs), worst (wûrst) 1. Not achieving an adequate standard; poor: a bad concert. 2. Evil; sinful. 3. Vulgar or obscene: bad language. 4. Informal Disobedient or naughty: bad children. 5. Disagreeable, unpleasant, or disturbing: a bad piece of news. 6. Unfavorable: bad reviews for the play. 7. Not fresh; rotten or spoiled: bad meat. 8. Injurious in effect; detrimental: bad habits. 9. Not working properly; defective: a bad telephone connection. 10. Full of or exhibiting faults or errors: bad grammar. 11. Having no validity; void: passed bad checks. 12. Severe; intense: a bad cold. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Sengen min har forandret seg til en tidsmaskin, for da jeg våknet i morges var det blitt høst. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 God morgen folks ^_^ Engelskfremføring i dag Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Akk ja. Det er ikke så kult å sitte på skolen uten stemme. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Stemmer det. Harrharr. On another note; http://open.spotify.com/track/7vwkDXP6FN8PoECvHECMeE Lenke til kommentar
Einride Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Hehe. Høres bra ut! Hva slags sykkel er du ute etter? Og nå var ikke dette tanken, men det har seg slik at det i min fars garasje befinner seg et stykk mc som er til salgs. Denne, for å være eksakt. Hadde ein del lærekøyring på ein slik sykkel. Kjekke syklar Jeg er på utkikk etter en Supermotard eller en endurosykkel. Mye pga forsikring, effekt og hva jeg skal bruke den til(hoppe med, hovedsaklig) Det Suzuki DRZ 400, Honda XR 600 etc, crossere omtrent. Er det ikkje ganske mykje vedlikehald på sånne syklar? Ein del supermotards og cross-syklar må i alle fall skifte olje uforskamma ofte... Hehe, skjønner. Virker som det er en del sære folk som skal sitte bakpå, har hørt om en del som stryker for tilsynelatende banale ting. Når eg hadde oppkjøring fekk eg beskjed om at det er totalvekt som ofte bestemmer om ein sensor skal sitte på eller køyre bak på egen sykkel. Men tippar det varierar litt frå sensor til sensor også. Eg slapp heldigvis å ha nokon bakpå, og oppkjøringa var heilt konge. Nydeleg ver, ein halvtimes tur på ein morosam Aprilia touring-sykkel. Heilt sjef Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå