- FuzioN Skrevet 17. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2010 Nå mister jeg all integritet. Kjøper MW2 på PC - bare fordi jeg skal på TG! Said... Whaaat? Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 17. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2010 Bor selv i en leiligheten/hybel med ei animeelskende jente på 16, 3D-nerd på 17 og bestekammeraten min på 20. Så du kan vel gjette selv hvor ryddig og fint det er her Hehe, mest sansynlig like ryddig som jeg har det vil jeg tro. Er jo bra at du bor sammen med "likesinnede" da. How is it working for you? Det fungerer igrunn aldeles flott Er evig takknemlig for å bo med 3D-nerden. Hadde ikke han hjulpet med hadde div. studiefag gått rett vest :rolleyes: Han er uten tvil den beste modelløren jeg har sett, i bruk av 3ds max og div. programmer. (Sett bort ifra profesjonelle). Han driver å hjelper meg med å lage en nettside i Flash nå, min eksamensoppgave Ellers er det vel bare oppvasken som kan plage meg, siden jeg liker å ha kjøkkenet ryddig, og spesielt ha rene kasseroller og fat når jeg skal koke sammen noe til maven. Men etter jeg innførte min geniale regel har det gått greit "Ikke sett ting på kjøkkenbenken. Da skylder du den som vasket sist 50kr". Selvfølgelig jeg som vasket sist, og bryter regelen Lenke til kommentar
Laland Skrevet 17. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2010 Plikten kaller: Moderne Krigføring 2 og Slagmark: Dårlig Stemning 2 for personlige datamaskiner er på vei til meg. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 17. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2010 Company=stemning faktisk Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 17. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2010 Company betyr da virkelig 'Selskap' eller 'Kompani' sist gang jeg sjekket. >_> Lenke til kommentar
Laland Skrevet 17. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2010 Hasteoversatt. Nok om det. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 17. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2010 @RoR: 25 m2? Kanskje greit nok for deg, men for meg blir det bare et par kvadratmeter større enn gutterommet mitt, så da synes jeg det er liten vits i å investere i en leilighet som er så liten. Er nå min mening. Jeg trenger plass å boltre meg på. Lei av å dele et hus/bad med 4 andre voksne mennesker. Tja regnet jo ikke med bad og bod da, men ellers synes jeg 25m2 er nok for en person, gjelder å bruke plassen effektivt. Kun litt dårlig plass når vi er 5+ personer her, men det skjer ikke så ofte. Det fungerer igrunn aldeles flott Fint å høre. Misunner deg nesten, prøvde å bo sammen med noen til å begynne med, men det funket heller dårlig da vi ikke var helt enige om diverse ting. Men hva i all verden gjør du når madammen kommer? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 17. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2010 (endret) Hasteoversatt. Nok om det. Posten fortjener en bilderamme. Hmm, litt i overkant for meg, men hvis den gamle dsen min noensinne ryker, så har jeg nok ikke noe "valg" edit. edited Endret 17. mars 2010 av Gormers Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 17. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2010 Men hva i all verden gjør du når madammen kommer? Hun har bare vært hos meg i Steinkjer en gang, hvor det bare var et besøk på 2 dager, så da gikk det greit. Ellers så drar jeg heller til Trondheim/Malvik og holder oss der. Men for det meste drar jeg til Bergen, hvor hun studerer. Hun bor i toppetasjen på en villa med 3 andre, men de deler bare bad og kjøkken, så rommene deres er gigantiske, slik at de har stue og soveplass i "samme" rommet, og en egen gang inn til rommene. Samt det er en god del mer å finne på i Bergen enn i Steinkjer. Spesielt med tanke på konserter og teatervisninger Og ikke minst utelivet. Det er ikke mye selskap en får av å ta en pils på byen her i Steinkjer :rolleyes: Og siden vi bare møtes en gang hver 4-6 uke, så tenker vi heller lite på omgivelsene rundt oss Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 17. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2010 Hehe, skjønner. Virker som det er en del sære folk som skal sitte bakpå, har hørt om en del som stryker for tilsynelatende banale ting. Jepp.. Jeg klaget på min sensor, ikke pga at jeg strøk men pga en ræva instilling og dårlig begrunnelse. Senere fikk jeg vite av noen han jobber med at han er sterkt mislikt både på jobben og i privatlivet. Jeg kan ikke forstå at sånne folk får jobbe i serviceyrker, jeg betaler 4k for 30 faens minutter og må tilbringe de med et rasshøl? Menmen, nå rager jeg igjen. Jeg skal ta den i vår, what done is done. Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 17. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2010 Endelig Spotify Premium igjen Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 17. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2010 (endret) Vurderer faktisk en håndholdt selv, for første gang i mitt liv. Jeg vet bare ikke om jeg vil bruke den så alt for mye, eller hva slags jeg har mest lyst på. Jepp.. Jeg klaget på min sensor, ikke pga at jeg strøk men pga en ræva instilling og dårlig begrunnelse. Senere fikk jeg vite av noen han jobber med at han er sterkt mislikt både på jobben og i privatlivet. Jeg kan ikke forstå at sånne folk får jobbe i serviceyrker, jeg betaler 4k for 30 faens minutter og må tilbringe de med et rasshøl? Menmen, nå rager jeg igjen. Jeg skal ta den i vår, what done is done. Heheh, jepp, du sier noe der. Håper du står da i hvert fall! Bane du skal kjøre på eller? Med hoppingen mener jeg. Endret 17. mars 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 17. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2010 Hmm, litt i overkant for DSiXL, men hvis den gamle dsen min noensinne ryker, så har jeg nok ikke noe "valg" Hehe du får den nok litt billigere enkelte steder da, men ut fra det jeg har sett hittil så er den verdt pengene og vel så det. Og siden vi bare møtes en gang hver 4-6 uke, så tenker vi heller lite på omgivelsene rundt oss Hehe, indeed. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 17. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2010 Skal herje. I skauen, men skal bruke den til og fra jobb i tillegg. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 17. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2010 Alle her vet om lolcats? Godt. Alle kjenner til MyLifeIsAverage? Godt. La meg introdusere: AverageCats. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 17. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2010 (endret) Skal herje. I skauen, men skal bruke den til og fra jobb i tillegg. Ah ok. Hvordan går det med jobben forresten? Alle her vet om lolcats? Godt. Alle kjenner til MyLifeIsAverage? Godt. La meg introdusere: AverageCats. Beste linken jeg har sett på lenge! Endret 17. mars 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 17. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2010 Meh...Kjeeedelig. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 17. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2010 Photographer-cat tells you otherwise. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 17. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2010 (endret) Ah ok. Hvordan går det med jobben forresten? Ikke noe jobb til meg før etter April visstnok, jeg er blitt rastløs og har fått vite om ledige stillinger i samme yrket i Kongsberg. Men jeg har kommet til den konklusjonen at enten skal jeg jobbe der jeg jobbet før, eller så skal jeg gjøre noe nytt jeg ikke kan. Duda prins F4, skulle ikke du flytte inn til byen? Jeg mener jaggu jeg leste noe om fast stilling her om dagen også jeg? Endret 17. mars 2010 av Mammakamel v2.0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå