Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor må iPhone lades i ti minutter før man kan skru den på når den er tilkoblet laderen?!?!! Jeg prøver å forte meg med å ringe opp igjen en kompis, men det nytter jo ikke med det tempoet her.

Fordi den har en innebygd sperre, så den gjør at man ikke kan skru den på før den vet at den har nok strøm til å drive os i en stund.

Lenke til kommentar

Tilbake fra skitur med skolen :(

AltF4, you are dissapoint.....

Hm?

Skumleste spotify diskusjonen.

Så lenge leiligheten er praktisk inndelt, så kan 40 m2 være stort nok. Alt er bedre en 16 m2 rommet mitt. <_<

Høyner med 6 m2. Rommet mitt har høy ungarsk fengsel style over seg. Senga får akkurat plass på kortveggen.

Endret av backstabber
Lenke til kommentar

Skumleste spotify diskusjonen.

Ah.

Kjøremaskin av rang det der, er noe lignende min far har:

f_348013_1.jpg

Jeg er på utkikk etter en Supermotard eller en endurosykkel. Mye pga forsikring, effekt og hva jeg skal bruke den til(hoppe med, hovedsaklig) Det Suzuki DRZ 400, Honda XR 600 etc, crossere omtrent.

Ah ok. Har du fått dato for oppkjøring?

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Det blir ikke planlagt oppkjøringer ennå ihvertfall, men har fått beskjed om at jeg skal bli kontaktet når det kan bestilles. Da tar jeg den her i Drammen hos en som visstnok er en likanes kar, til fordel for en gammel sur og grå kar som hata mennesker som jeg kjørte opp med i Kongsberg.

Lenke til kommentar

Wow, hva skal dere med så mye plass, har bodd på en 15m2 hybel, noe som gikk fint, og nå bor jeg i en 25m2 hybel. Synes det er god plass her for meg. :)

4500? Litt forskjell i pris på hvor i Tromsø det ligger da. Betaler 3000 får min hybel som er under halvparten så stor som din Vaine, men strøm, tv og internett er inkludert da.

Yay! Da var DSi XL endelig i hus. :thumbup:

Prisen var :p ?

Den var på hele 1799,- :)

Bor selv i en leiligheten/hybel med ei animeelskende jente på 16, 3D-nerd på 17 og bestekammeraten min på 20. Så du kan vel gjette selv hvor ryddig og fint det er her :whistle:

Hehe, mest sansynlig like ryddig som jeg har det vil jeg tro. Er jo bra at du bor sammen med "likesinnede" da. How is it working for you?

Lenke til kommentar

Det blir ikke planlagt oppkjøringer ennå ihvertfall, men har fått beskjed om at jeg skal bli kontaktet når det kan bestilles. Da tar jeg den her i Drammen hos en som visstnok er en likanes kar, til fordel for en gammel sur og grå kar som hata mennesker som jeg kjørte opp med i Kongsberg.

Hehe, skjønner. Virker som det er en del sære folk som skal sitte bakpå, har hørt om en del som stryker for tilsynelatende banale ting.

Lenke til kommentar

Jeg føler med dere som bor på rom fortsatt

60 m2 er elsk.

Hvor mye betaler du i husleie? Regner med at du gjør det...

4500,- ekslusiv strøm, inklusiv bredbånd og kabel-tv.

Det var ikke dårlig. Blir jo en del til da, når du får strømregningen.

Betaler 2250,- ink. strøm, fibernett og en drøss med tv-kanaler jeg aldri ser på :rolleyes:

Heller ikke dårlig, men dere er jo flere om leien da.

2*3 meter er rommet mitt. ._.

Så stort var det forrige rommet mitt også tror jeg.

@RoR: 25 m2? Kanskje greit nok for deg, men for meg blir det bare et par kvadratmeter større enn gutterommet mitt, så da synes jeg det er liten vits i å investere i en leilighet som er så liten. Er nå min mening. Jeg trenger plass å boltre meg på. Lei av å dele et hus/bad med 4 andre voksne mennesker. :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...