Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den tiden som vi kommer i nå, den hvor snøen smelter og all søpla og hundedritten kommer frem, er en helt jævli tid. Jeg både gleder meg og gruer meg til sommeren. Mamma og pappa skal reise bort i år igjen og denne gangen to uker tilogmed. Hvis jeg ikke har fått meg en bolig til da, blir det et helvete å være hjemme alene med søstern og kjæresten hennes... *grøss* :cry:

Endret av Cloudemyx
Lenke til kommentar

Var ikke du på visning eller noe nettopp? :)

Har ikke vært på visning enda, men det er en leilighet ikke langt unna her som jeg kanskje har mulighet til å få. Han mannen som eier leilighetene har egentlig lovet den bort til en annen, men han har ikke gitt lyd fra seg. Så, vi skal ringe på fredag og høre da, for kanskje hvis han som egentlig skal ha leiligheten ikke har gitt lyd fra seg da, kanskje jeg får den i stedet.

 

Det bodde egentlig en kis i den leiligheten, men han er blitt kastet ut av en eller annen grunn. Han som eier leiligheten sa at det måtte gjøres noe i leiligheten før noen kunne bo der. Min gjetning er at denne fyren har hatt fest eller noe og rett og slett træsha hele greia og blitt kastet ut på grunn av det. Det som er så bra er at disse leilighetene gis ikke bort til narkovrak, så sannsynligvis var han som bodde der før bare en bråkmaker. Kanskje... Håper jeg iallefall. Jeg vet ikke hvor positiv jeg er til å få en leilighet som det har bodd en narkokis. Gir meg en litt ekkel følelse.

 

Disse leilighetene er til for ungdommer som ikke har råd til eller ikke kan få lån til en vanlig leilighet i den private sektoren. Det er få sånne leiligheter rundt omkring her jeg bor, så jeg må være på hugget når det først blir muli for at noen skal flytte, noe som ikke skjer så ofte.

 

Jeg har voldtatt ordet leilighet i denne posten føler jeg...

Lenke til kommentar

Okei :)

Krysser fingrene for at du får den. Og du får være på hugget da vettu ;)

Bor selv i en leiligheten/hybel med ei animeelskende jente på 16, 3D-nerd på 17 og bestekammeraten min på 20. Så du kan vel gjette selv hvor ryddig og fint det er her :whistle:

4 stk i en leilighet/hybel?!? Heite makrell, hvor stor er den?

Lenke til kommentar

Okei :)

Krysser fingrene for at du får den. Og du får være på hugget da vettu ;)

Bor selv i en leiligheten/hybel med ei animeelskende jente på 16, 3D-nerd på 17 og bestekammeraten min på 20. Så du kan vel gjette selv hvor ryddig og fint det er her :whistle:

4 stk i en leilighet/hybel?!? Heite makrell, hvor stor er den?

 

120 m2 tror jeg. Ikke spesielt dårlig med plass. Er vel 6-7 stk er mestparten av tiden :rolleyes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...