Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ganske trist at ikke fler sender penger til Afrika også, men sånn er det nå en gang. Folk vil ha pengene sine selv. Jeg ser ikke noe problem i at folk ikke betaler for Spotify så lenge de har en gratisversjon. At de som sitter med lommeboka i styret på Spotify AB ikke skjønner at de må ta seg mer betalt for reklamene, mer betalt i måneden, fjerne gratisversjonen eller what not kan vel ikke brukerne lastes for.

Lenke til kommentar

Så om Steam skulle gått under i oppstartsfasen og ikke kunnet dra igang en periode med utvidelse av nedlastbare spill hadde det ikke vært trist? Vi hadde jo hatt alternativer i piratene liksom.

Trist ja, men hvorfor gidde å betale for noe en kan få gratis? :whistle:

THANK YOU

Lenke til kommentar

Da hadde det kommet et annet program som hadde fungert og vi hadde vært like langt i dag.

Så han sier det samme som meg og får takk? :p

Nå må jeg legge meg, skulle egentlig få masse søvn i natt men nå får jeg kun de 6 timene + jeg hadde i natt også. Jaja, får sove på jobb i morgen så overlever vel.

Also, apropos Steam og musikk og greier:

http://www.youtube.com/watch?v=yyJ48-BYb7s

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Nevnte jeg forresten at kusina mi er gravid? Hun er 19 og gleder seg "til å gå på shopping å sånn med dere til barnet og sånn da. Det blir så koselig gleder meg sååå mye. ENDELIG er det min tur liksom"

Jeg spør meg selv om hun ønsker seg en unnskyldning til å shoppe, et nytt accessory eller om hun faktisk er litt cereal. Og hva er greia med "ENDELIG er det min tur"? Endelig? Hvor lenge har hun egentlig gått rundt å tenkt at barn er noe hun bare må ha med en eneste gang?

Lenke til kommentar

Nevnte jeg forresten at kusina mi er gravid? Hun er 19 og gleder seg "til å gå på shopping å sånn med dere til barnet og sånn da. Det blir så koselig gleder meg sååå mye. ENDELIG er det min tur liksom"

Jeg spør meg selv om hun ønsker seg en unnskyldning til å shoppe, et nytt accessory eller om hun faktisk er litt cereal. Og hva er greia med "ENDELIG er det min tur"? Endelig? Hvor lenge har hun egentlig gått rundt å tenkt at barn er noe hun bare må ha med en eneste gang?

XD!

Lenke til kommentar

Hvorfor kaller man (mange) kilogram (kg) for kilogram? Hva er det som har gjort at målet for vekt, gram, har mer rett på ordet kilo (som betyr 1000), enn andre måleenheter? Hvorfor sier vi kilometer, kilojoule, kilokalorier, kilowatt osv, mens når vi snakker om kilogram holder det å kun si "kilo"?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...