AltF4 Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Da får Spotify jobbe hardere da. Tåler man ikke konkurranse er kanskje ikke produktet bra nok i utgangspunktet. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Det finnes, men vet ikke om vi har tilgang på det. http://www.digi.no/816925/slik-er-%ABwimp%BB-paa-iphone Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Foreløpig er den eneste konkurransen den mot folk som ikke gidder å betale. Det finnes, men vet ikke om vi har tilgang på det. http://www.digi.no/816925/slik-er-%ABwimp%BB-paa-iphone "Ifølge Aspiro er denne versjonen ennå ikke ferdig, og finnes så langt kun i såkalt «developer»-utgave for intern testing." - Og sånn har det vært i en del måneder nå. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Og så lenge vi får samme produktet til 0 kroner, hvorfor skulle vi. Jeg tjener ingenting på å betale, derfor gjør jeg heller ikke det. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Greit nok, men du ser vel det at det er trist at så mange velger å ikke gjøre det? Grunnen er jo selvsagt det at de rett og slett er en direkte årsak til at Spotify såvidt klarer å holde beina over vannet. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Det er ganske trist at ikke fler sender penger til Afrika også, men sånn er det nå en gang. Folk vil ha pengene sine selv. Jeg ser ikke noe problem i at folk ikke betaler for Spotify så lenge de har en gratisversjon. At de som sitter med lommeboka i styret på Spotify AB ikke skjønner at de må ta seg mer betalt for reklamene, mer betalt i måneden, fjerne gratisversjonen eller what not kan vel ikke brukerne lastes for. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Stryk at det er brukernes sin skyld. Det er fremdeles trist at en tjeneste som Spotify skal gå i minus? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 For dere som har valgt å betale for det er det sikkert trist, for oss som dropper tjenesten når vi må er det helt greit, vi har andre steder å gå. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Trist ja, men hvorfor gidde å betale for noe en kan få gratis? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Så om Steam skulle gått under i oppstartsfasen og ikke kunnet dra igang en periode med utvidelse av nedlastbare spill hadde det ikke vært trist? Vi hadde jo hatt alternativer i piratene liksom. Trist ja, men hvorfor gidde å betale for noe en kan få gratis? THANK YOU Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 (endret) Da hadde det kommet et annet program som hadde fungert og vi hadde vært like langt i dag. Så han sier det samme som meg og får takk? Nå må jeg legge meg, skulle egentlig få masse søvn i natt men nå får jeg kun de 6 timene + jeg hadde i natt også. Jaja, får sove på jobb i morgen så overlever vel. Also, apropos Steam og musikk og greier: http://www.youtube.com/watch?v=yyJ48-BYb7s Endret 16. mars 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Han sa èn ting som var veldig annerledes: Han synes det var trist. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Men da sier jeg nok en gang god natt ^_^ Sov godt! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Jeg sa jo det var trist jeg også - for noen i hvert fall. Men det spiller jo ingen rolle, vi blir vel ikke enige uansett. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Nei, du er en hjertesløs jævel Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Nevnte jeg forresten at kusina mi er gravid? Hun er 19 og gleder seg "til å gå på shopping å sånn med dere til barnet og sånn da. Det blir så koselig gleder meg sååå mye. ENDELIG er det min tur liksom" Jeg spør meg selv om hun ønsker seg en unnskyldning til å shoppe, et nytt accessory eller om hun faktisk er litt cereal. Og hva er greia med "ENDELIG er det min tur"? Endelig? Hvor lenge har hun egentlig gått rundt å tenkt at barn er noe hun bare må ha med en eneste gang? Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Nevnte jeg forresten at kusina mi er gravid? Hun er 19 og gleder seg "til å gå på shopping å sånn med dere til barnet og sånn da. Det blir så koselig gleder meg sååå mye. ENDELIG er det min tur liksom" Jeg spør meg selv om hun ønsker seg en unnskyldning til å shoppe, et nytt accessory eller om hun faktisk er litt cereal. Og hva er greia med "ENDELIG er det min tur"? Endelig? Hvor lenge har hun egentlig gått rundt å tenkt at barn er noe hun bare må ha med en eneste gang? XD! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Hvorfor kaller man (mange) kilogram (kg) for kilogram? Hva er det som har gjort at målet for vekt, gram, har mer rett på ordet kilo (som betyr 1000), enn andre måleenheter? Hvorfor sier vi kilometer, kilojoule, kilokalorier, kilowatt osv, mens når vi snakker om kilogram holder det å kun si "kilo"? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Fordi vi sier kilometer, kilojoule, kilokalorier, kilowatt osv til alt annet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå