Vrengtpolvott Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Back to prison snart da! Føles ut som om jeg går inn og ut hver dag lol Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Er positiv til nytt forumtreff, jeg Forresten, det er noe jeg oppdaget i fjor en gang, men som jeg ikke har tatt meg bryet med å fortelle. Gå på forsiden av Gamer.no. Scroll helt ned, til "Dette er Gamer.no". Se nede til høyre, der det står "Vi jobber etter Vær Varsom-plakaten, redaktørplakaten... og sunn fornuft. Hold musen over "vi jobber etter". Deretter, hold musen over "... og sunn fornuft." Noen andre som hadde oppdaget det? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Tror det har vært oppe før, men det er fortsatt artige påskeegg! Lenke til kommentar
psyched Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Nice one! Fant du den av deg selv eller sa noen det til deg? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 (endret) Som sagt, jeg fant de av meg selv. Husker ikke helt hvordan, men det var vel en tilfeldighet. Endret 12. mars 2010 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Error Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Heh, nice one Jeg får vel pakke til seiling nå, men jeg er dødssliten. Har også skrevet en beta application til APB, satan så mye de skulle vite! "please tell us your name, where you live, what you do in real life, what your ethnic origin is" blant annet.. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 (endret) Forumtreff hadde vært artig! I dag har egentlig vært en litt fin dag, selv om jeg begynner og bli sjuk og sov utrolig lite i natt. Når jeg sto og venta på bussen hjem etter jobb kjørte sjefen med barna i bilen (tvillinger som går i barnehagen) forbi meg og de vinket og jeg vinket og tenkte at "det så jo litt godt ut å bare kjøre hjem sånn". Så plutselig kommer de kjørende tilbake, vinker meg over veien og forteller meg at de gjerne vil kjøre meg hjem. Det er faktisk en biltur på ca 20 minutter én vei, så jeg ble litt paff. Men barna i baksetet hadde lurt på om de ikke kunne gjøre det siden jeg sto der så da hadde sjefen kastet seg på ideen - og jeg slapp å vente på bussen som var forsinket enda en gang. Dessverre var dette sjefens siste dag som sjef. Hun går tilbake til å være pedagogisk leder på avdelingen der hun jobbet før. Silent Hill much? Endret 12. mars 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Gah! Slutt å snakk om forumtreff, jeg blir så misunnelig. Lenke til kommentar
Error Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Oslo is the way to go Rider! Uansett, senga for meg nå. God natt! Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Oslo? Steinkjer :rolleyes: Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 (endret) Nei folk har vist fått den merkelige oppfatningen at det er tid for å legge seg nå. PS: Oslo kan ta seg en bolle. Tromsø (nærmere bestemt områdene rundt) er den eneste veien å gå. Endret 12. mars 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Vel, denne karen har ikke tenkt å legge seg enda. har blant annet begynt på ny filmanbefaling nå. Fått puslet ned imdb-informasjonen og skrevet ned introduksjonsavsnittet. Nå må jeg bare få skrevet hva filmen handler om, anmeldt den og skrevet noen ord om eventuelle budskap eller beskjeder filmen gir. Men det kommer seg nok i løpet av helgen. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Nå burde jeg legge meg for jeg har selvfølgelig fotballkamp i morra.. Blæh! Tidenes kjedeligste fredagskveld all time! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Vel, denne karen har ikke tenkt å legge seg enda. har blant annet begynt på ny filmanbefaling nå. Spennende! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Ligner ikke Francis litt på Jo Nesbø egentlig? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Tja kanskje hvis man myser veldig gjennom litt for sterke briller. Men du har rett i at det er mange likhetstrekk mellom dem. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Denne karen her stikker nå offisielt til køys. Tenker jeg skal lese andre kapittel av første bok i Hitchhiker's-serien. Blir tredje gang jeg leser de bøkene nå, andre gang på engelsk. Ufattelig gode bøker det der, og humoren til Douglas Adams er jo brilliant. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Awesome!! Å hard trolling har jeg ikke sett på lenge. http://www.youtube.com/watch?v=5nQsSLNskYc Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 %$#$&"#%"#$$%" Mario :rolleyes: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå