Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er positiv til nytt forumtreff, jeg :)

Forresten, det er noe jeg oppdaget i fjor en gang, men som jeg ikke har tatt meg bryet med å fortelle. Gå på forsiden av Gamer.no. Scroll helt ned, til "Dette er Gamer.no". Se nede til høyre, der det står "Vi jobber etter Vær Varsom-plakaten, redaktørplakaten... og sunn fornuft. Hold musen over "vi jobber etter". Deretter, hold musen over "... og sunn fornuft."

Noen andre som hadde oppdaget det?

Lenke til kommentar

Heh, nice one :p

Jeg får vel pakke til seiling nå, men jeg er dødssliten. Har også skrevet en beta application til APB, satan så mye de skulle vite!

"please tell us your name, where you live, what you do in real life, what your ethnic origin is" blant annet..

Lenke til kommentar

Forumtreff hadde vært artig!

I dag har egentlig vært en litt fin dag, selv om jeg begynner og bli sjuk og sov utrolig lite i natt. Når jeg sto og venta på bussen hjem etter jobb kjørte sjefen med barna i bilen (tvillinger som går i barnehagen) forbi meg og de vinket og jeg vinket og tenkte at "det så jo litt godt ut å bare kjøre hjem sånn".

Så plutselig kommer de kjørende tilbake, vinker meg over veien og forteller meg at de gjerne vil kjøre meg hjem. Det er faktisk en biltur på ca 20 minutter én vei, så jeg ble litt paff. Men barna i baksetet hadde lurt på om de ikke kunne gjøre det siden jeg sto der så da hadde sjefen kastet seg på ideen - og jeg slapp å vente på bussen som var forsinket enda en gang.

Dessverre var dette sjefens siste dag som sjef. Hun går tilbake til å være pedagogisk leder på avdelingen der hun jobbet før.

Silent Hill much?

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Vel, denne karen har ikke tenkt å legge seg enda. har blant annet begynt på ny filmanbefaling nå. Fått puslet ned imdb-informasjonen og skrevet ned introduksjonsavsnittet. Nå må jeg bare få skrevet hva filmen handler om, anmeldt den og skrevet noen ord om eventuelle budskap eller beskjeder filmen gir. Men det kommer seg nok i løpet av helgen.

Lenke til kommentar

Denne karen her stikker nå offisielt til køys. Tenker jeg skal lese andre kapittel av første bok i Hitchhiker's-serien. Blir tredje gang jeg leser de bøkene nå, andre gang på engelsk. Ufattelig gode bøker det der, og humoren til Douglas Adams er jo brilliant.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...