Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Jepps, jeg er en pingle sånn sett og slik er det bare. Blir dårlig av å se Hostel også for å sette det litt i perspektiv. Over-the-top grafisk gørr i filmmediet er noe jeg ikke liker. I spill, derimot, er det mer enn greit så lenge det er jeg som har kontrollen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, action og thriller! Så lenge det ikke er over-the-top med gørr og innvoller kan jeg se på drap, voldtekter og eksploshoner til kuene går hjem.

Må få lov til å sette det enda litt mer i perspektiv; i enkelte scener i House tar jeg av lyden og snur meg bort fra skjermen når de viser operasjonsbordene. Jeg tåler det rett og slett ikke.

Lenke til kommentar

Jepps, jeg er en pingle sånn sett og slik er det bare. Blir dårlig av å se Hostel også for å sette det litt i perspektiv. Over-the-top grafisk gørr i filmmediet er noe jeg ikke liker. I spill, derimot, er det mer enn greit så lenge det er jeg som har kontrollen.

Akkurat gørr er ikke så ille som ting som faktisk er skummelt og som man støkker av. De type filmene klarer jeg bare ikke. Husker jeg så the Grudge 2 i åttende ,ganske patetisk film etter min mening, og hadde problemer med søvn flere uker etter :( Nå unngår jeg dem bare. Men gørr som involler og blod, det klarer jeg.

Lenke til kommentar

Det eneste jeg ikke takler når det kommer til sånt er vel når folk rett og slett brekker en arm eller et ben tvert av. Snakker da om når man ser leggen eller underarmen står 90 grader til en side. Får frysninger hver gang jeg ser det. Eller, bilder er ikke så ille, men video av noe sånt klarer jeg meg uten. Alt annet går greit og jeg har til tider sittet skummelt lenge å sett på bilder fra diverse steder man kanskje egentlig ikke vil si for høyt til folk man møter.

Lenke til kommentar

Skrekk har jeg heller ikke noe problem med. Fritt Vilt, The Grudge, The Ring, Skrekkens Hotell og sånne ting funker fett. Men detaljert, grafisk vold? Neppe.

Etter å ha sett The Grudge på kino sov jeg med lyset på påfølgende natt. Det som er mest irriterende med den filmen er at den er så inni gamperæva dårlig.

Lenke til kommentar

Akkurat gørr er ikke så ille som ting som faktisk er skummelt og som man støkker av. De type filmene klarer jeg bare ikke. Husker jeg så the Grudge 2 i åttende ,ganske patetisk film etter min mening, og hadde problemer med søvn flere uker etter :( Nå unngår jeg dem bare. Men gørr som involler og blod, det klarer jeg.

Samme her. Gørr er flott det, men folk som er fanget i morderiske torturfeller og syke skrekkfilmer er noe helt annet.

Lenke til kommentar

Tja, jeg reagerer ikke så veldig på sterk vold i filmer og i spill (selv om jeg ikke er fan av det) men i "real life" liker jeg det virkelig ikke.

Ellers må jeg si at det jeg synes er værst er sånne scener som de viste på Scarred (MTV) når det gikk. Folk som tryner og blir helt grønnsak, får anfall og den typen

Uansett, da har jeg endelig fått tilbake xbox-kontrollene fra broren min (viste seg at han ikke hadde mistet de på en fest han var med på, men tatt de med på ski-tur også og ikke sagt noe om det) så da får jeg endelig lastet ned Darksiders og Just Cause 2 demoene. Har jo også fått tilgang på Blur open beta, men er ikke så fryktelig interessert at det gjør noe (Det jeg var ute etter var 48 timers gratis live B))

Endret av Error
Lenke til kommentar

Den første SAW flmen var ingenting. Så ble det bare verre og verre. Jeg så Cannibal Holocaust her forleden og synes den var ganske fæl og ikke minst kvalmende. SAW filmene er bare sjokkerende fæle. Jeg har hørt mye August Underground filmene (det er en trilogi er det ikke?), jeg har ikke sett de. Jeg var tøffere før. Jeg kunne se på sånne ting og det ville ikke ha noen effekt på meg i det hele tatt. Nå er jeg den pysa, men jeg ser på det allikevel. Jeg bruker litt tid til å behandle det jeg har sett i et par dager også går filmen i glemmeboken heldigvis, tross noen scener sitter i minnene for alltid. Jeg liker godt skrekk også. Jeg var på kino og så Ring 2. Det var et punkt i filmen hvor jeg skvatt så sinnsykt at jeg hev armene i været og hoppet litt ut av setet.

Men...

Hands down: Jakten på nyresteinen er den skumleste filmen jeg har sett. Jeg så den på kino da den kom og da gjemte jeg meg under jakka ved flere anledninger.

News: Ny hårsveis. Deilig å få klippet rottereiret.

/end of rant.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...