Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Fruen slaktet den filmen :rolleyes:

Har selv ikke sett den.

Å bli slaktet synes jeg ikke den fortjener. Det er ikke en superfilm, men helt greit for oss som setter pris på litt humoristisk galskap. ;)

 

Jeg får vel ta meg sammen og se den :) Selv om det ikke er helt min type film :rolleyes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alice var skuffende for en som er Lewis Carroll-nerd og elsker Tim Burton. Det var så ekkelt klart skille mellom bad guys og good guys. Jeg liker det når det er visket ut og man ikke skjønner helt hvem som er snille og hvem som er slemme. Men er Disney-film, så...

 

Edit: Coma___12_by_TheOccisor.jpg

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar

Hurt locker er ikke en bra film før de siste 10 minuttene!

Men de siste 10 minuttene er så bra at det får deg til og tenke over div ting.

Den lå i postkassa mi i dag da jeg kom hjem så jeg tenkte jeg skulle se den nå mens jeg spiser. Det vil si, jeg må først lage maten. Men den skal sees i dag iallefall. Etter det skal jeg hive meg rett ut på slagmarken i Bad Company 2. Lurer noen ganger på om jeg ikke får nok av kuler, krutt, ødeleggelse og krig, og hver gang kommer jeg frem til det samme: Nei. Mennesker er jaggumeg fine skapninger.

Lenke til kommentar

Saving Private Ryan er oppskrytt <_<

 

Grave of the fireflies derimot :D

Er egentlig enig i det. Krigsfilmer trenger bare to ting, skyting og tragiske skjebner. Det første tar Saving Private Ryan seg greit nok av, og når det kommer til tragiske skjebner finner du ikke "bedre" enn Hotaru no Haka. Var deppa i flere dager etter å ha sett den filmen. :cry:

 

http://www.youtube.com/watch?v=oki5s9RuJWE&feature=related

 

Edit: Om noe så er Hotaru no Haka (Grave of the Fireflies) en undervurdert film. Har sett den tre ganger. En gang i 99, en gang i 06 og en gang i fjor. Like trist hver gang.

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

Ah, endelig 6 på en norskstil. Med 5+ på 2/3 av stilene mine var det virkelig på tide.

 

Det samme selv, har tatt alt for lang tid å få den 6 eren jeg mener jeg har fortjent. Utrolig digg å endelig få den på en norsk tentamen også!:)

Endret av Paisley
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...