AltF4 Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 (endret) Da kan man like gjerne kalle jentungen for Lykke Regnbue. Altså, jeg mener ikke å kritisere hva folk kaller barna sine, min smak er min og deres smak er deres. Men grensa for "new age hippie bullshit" krysses ganske ofte føler jeg. Endret 10. mars 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Error Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Jeg satt faktisk ved siden av en dame på båten i dag som satt og dullet med babyen sin, Arwen, i ett sett. Må nesten si meg enig med gamlefar her, disse navnene blir litt merkelige, og i tillegg burde man tenke på barnet som skal gå rundt og bruke det navnet gjennom hele/store deler av sitt liv. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Kan jo hende hun vil synes det er stas å hete Arwen når hun bli eldre. For min egen del er jeg glad i mellomnavnet mitt, selvom det kanskje kan oppfattes som cheesy for noen. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Jeg vil bare få lov til å si god natt og sov godt alle sammen. Kanskje vi møtes i drømmene ^_^ Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Det skal du ikke se bort fra, men med tanke på når jeg sto opp i dag er det nok mer sansynlig at jeg fremdeles er her for å ønske deg god morgen når du står opp. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Huff da går man enda en lang natt i møte! Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Huff da går man enda en lang natt i møte! Men du/dere går ei alene! Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Er aldri alene med mine personligheter. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Nei du sier noe der. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Hurt locker er ikke en bra film før de siste 10 minuttene! Men de siste 10 minuttene er så bra at det får deg til og tenke over div ting. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 (endret) Det som derimot utrolig nok var en god film er Alice in Wonderland som jeg var og så på søndag. Herlig sprø humor. Endret 11. mars 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Fruen slaktet den filmen :rolleyes: Har selv ikke sett den. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Ohh Alice ja. Må finne nen som er villig til å se den i lag med meg på kino... Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 God morgen alle sammen. Prøve i naturfag nå Wish me luck Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Morgen! Jeg er hjemme fra skolen med tidenes sykeste hodepinen og null hørsel på mitt venstre øre etter svømmetreningen på skolen på tirsdag. Jaja, kanskje like greit å være hjemme, da slipper jeg alt maset om at det i dag er skisprint i vår vakre by Drammen. Føler det er så fjortisaktig å dra ned at jeg heller sitter hjemme og ser hele shiten på tv. (jeg vet at mammakamel skal ned, din lure fjortis!) Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Jeg fikk 5+ på den ene delen på naturfagsprøven ^_^ Er fornøyd med det. Men vet ikke hvordan det går med resten da. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Fruen slaktet den filmen :rolleyes: Har selv ikke sett den. Å bli slaktet synes jeg ikke den fortjener. Det er ikke en superfilm, men helt greit for oss som setter pris på litt humoristisk galskap. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Ah, endelig 6 på en norskstil. Med 5+ på 2/3 av stilene mine var det virkelig på tide. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå