Cloudemyx Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Woohoo! Mamma fant to bokser med Burn i gangen. Jeg har mer eller mindre abstinenser, siden det er så lenge siden jeg har drukket en. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Nå har jeg hørt Tone Damli Aaberget på Spotify også. Gud bedre, først prøver hun å være sexy, så slenger de på et usedvanlig flatt forsøk på å være morsomme på sin egen bekostning før de til slutt skal ha meg til å tro at frøken Aaberget eter på Burger King. Ræva mi ler. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Jeg holdt på å si: kommer hun ofte, men ved ettertanke velger jeg å spørre: blir den reklamen sendt ofte? Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Nå fikk eg lyst og høre den reklamen, men har Premium >_< Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Jeg bruker Spotify så sjeldent, men spiller av noen sanger nå for å høre denne reklamen med hun kråka. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Nå fikk eg lyst og høre den reklamen, men har Premium >_< Second Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Herregud, på måten hun snakker skulle en tro hun tror hun er så jævlig heit. Hun failer max kan du si. Det er ikke jul nå, men jeg har funnet historien om Putti Plutti Pott på Spotify. Den originale med Per Asplin altså. Jeg hadde den på kasett, men den er blitt borte dessverre. *Mimre mimre* Lenke til kommentar
Licht Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Jeg er fornøyd med at jeg fant de fullstendige live-opptakene fra Johnny Cash' (første) Folsom og San Quentin-opptredener. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Delightfull. En overraskende morsom messe med artige boder og morsommer klassekamerater. Good times. Oh, and, jeg får fri i morgen. Winwin. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Utrolig morsomt å bruke Cheat Engine på facebook spill for å imponere venner ^_^ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 En venninne av meg sin datter heter Vilje Årolilja, altF4. Just sayin. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Hei og hå JEg lurer på en ting. Pr dags dato blir jeg trekt for mat på jobb. (39kr) Dette har skjedd uten at jeg har fått noen som helst Beskjed fra arbeidsgiver og det står heller ingenting i kontrakten min om dette. Er dette lov eller ikke? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Hvis det ikke står i kontrakten skal du ikke bli trukket for det, nei. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Får man hentelapp i posten når man bestille service pakke med oppkrav fra komplett? Huket av for at jeg skulle få varsel på sms. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Damnit! Mirror`s Edge er kunst! Helt sykt deilig følelse når du spiller det Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 En venninne av meg sin datter heter Vilje Årolilja, altF4. Just sayin. Heh. Damnit! Mirror`s Edge er kunst! Helt sykt deilig følelse når du spiller det Helt til den kanten du greide å hoppe på første gangen plutselig ikke godtar at du griper tak i den lenger. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Arwen Christina er vel heller ikke et helt fjernt navn? Er datteren til søskenbarnet til moren min sin søsters mor eller noe sånt som fikk det navnet. Må egentlig si at jeg skulle ønske det var min datter som het det. Christina er et navn jeg liker og jeg er også en LOTR-nerd. Ja, foreldrene hennes er også fans av LOTR. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Storesøsteren hennes heter Luna Amelie. men Vilje Årolilja er oppkalt etter begge oldemødrene til moren, så.. Lenke til kommentar
Einride Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Årolilja er jo eit flott namn Å kalle ungen sin Arwen er godt over grensa til cheesy... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå