Rider of Reason Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Velkommen til den mørke siden Nubbiz. Vi krangler aldi med oss selv, gjør vi vel? Å nei, absolutt ikke! *Gchollum, gchollum* Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 (endret) Jo, takk, trivelig side Litt lite mat, men ellers veldig koselig! Hadde igrunn forventet kjeks Krangler nei, nevahh! Jeg er alltid enig med meg, selv om meg liker å dra enkelte ting litt lengre enn hva jeg liker. Jeg er glad i meg uansett Endret 10. mars 2010 av nubbiz Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Jeg er stortsett ening med mitt andre jeg... Noen ganger kan det hende vi vil spille forskjellige ting så da blir det litt interessekrøll. Men Alt i alt så lever vi veldig harmonisk i lag. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 (endret) Vi har like sinn vi og dere. Men ja, mangelen på mat begynner å bli et problem etter noen dager, da er det på tide med et aldi så lite raid over til den andre siden. Edit: Det er sånn det skal være Nøtter. Endret 10. mars 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 (endret) Godt dere er enige Uenighet kan føre til skilsmisse. På tide med raid da skjønner jeg. Kjøleskapet er helt tomt. Endret 10. mars 2010 av nubbiz Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 (endret) Huff det er smertefull prosess, vi pleide å være 8 skjønner du, det er vi ikke nå lenger. Edit: Heldigvis fant jeg det perfekte sted rett rundt hjørnet, inn en dør, opp to trapper og DER står det tilfeldivis et (som oftest) ubevoktet kjøleskap. Endret 10. mars 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 (endret) Såpass ja. Triste greier. Er bare to vi, barna har flyttet ut. Endelig plass til tankene igjen. Ta med en pakke nudler. Og vann-kokeren er du snill I got your back! Endret 10. mars 2010 av nubbiz Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Jeg bor med en samboer tror jeg. Jeg hører henne aldri og ser henne såvidt når jeg kommer hjem fra jobb. Også hører jeg henne når hun går ut av døre på morran rett før jeg tipper ut av senga. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Hadde jeg bare hatt det... Eller bare en dame... Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Da er det på tide og sove for og lvl opp;) Har hørst man får 5k exp for og sove i 6 timer sammenhengende! Og en Deepsleep achivement! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Hjelp, jeg oppdager bare flere og flere personligheter, nå er det en som ikke er helt rett i nøtta her, med en sykelig humor. :o Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Syk humor :o Nei, huff, skyt ham! Jeg holder på å sulte ihjel et par. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Syk humor :o Nei, huff, skyt ham! Hahahahahaha av en eller annen grunn var det hysterisk morsomt. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Haha, ja huff. Det betyr at han overlevde. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Shit au! Han hadde vel bare respawnet uansett Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Ja minn meg på å sette en lengere respawn delay. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 God morgen, dag og kveld. Nå blir det skole i en ti-tolv timer før det ikke lenger er skole. Ikke fullt så good times. Snakkes! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå