AltF4 Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 (endret) Selv er jeg glad i kurver, så lenge de ikke befinner seg på damer som gjerne skulle sett at de ikke var der, og som gjør håpløse ting i håp om å skjule dem. Haha noen som ikke kjenner seg igjen i denne? Endret 9. mars 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Laland Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Jeg skjønner den ikke, og kjenner meg ikke igjen. Forøvrig så er entrepenørskap det latterligste tullefaget jeg har vært bortpå. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Har sett litt fra oscar utdelingen nå. Det er så deilig å se når det er ordentlige og morsomme skuespillere som skal introdusere i forhold til de norske kjendisenes patetiske forsøk på å være morsomme! Lenke til kommentar
Ollorca Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 På tide å starte opp vekstfart som grenseverdi og derivasjon. Skjønner ikke all verden etter 1 time med gjennomgang. *Var ment litt ironisk. Egentlig på tide å legge seg snart.* Lenke til kommentar
Laland Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Flott. En messe i entrepenørskap i morgen fører til følgende: må være på skolen 7 fordi en buss drar 07:15. Da bærer det avsted til Skien, hvor vi skal ha en stand hele dagen. Surr og uinteressante ting vil skje frem til finalen 17:30, for da kåres de forskjellige vinnerene. Ingen får lov til å rydde sammen da. Så blir det en time til å pakke sammen (vi er mange!) før vi faktisk reiser hjemover igjen. Får to timer avspasering. Oh, and, vi har en firetimers prøve i engelsk på torsdag. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Noen som har problemer med iTunes? Når jeg skal synce iphonen min får jeg: 1Din PC er ikke autorisert, skriv inn din appleID. Jeg skriver det inn og trykker OK. 2Så kommer det: denne PCen er allerede autorisert. Jeg trykker ok. 3 Go to 1. Det er en evig loop Lenke til kommentar
Error Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Æsj, begynner å bli drittlei av å være syk nå (dvs, halvsyk). Jeg er frisk nok til å dra på skolen, men når jeg kommer hjem er jeg så sliten at jeg ikke klarer å gjøre noe lekser, og det blir til at jeg bare daffer rundt og gjør ingenting resten av dagen på grunn av at jeg ikke har sjanse til å konsentrere meg. Ikke bare er det rimelig kjipt, men lærerne setter også standpunktskarakter om syv uker, og hittil i 2010 har jeg fått levert inn en eneste innlevering.. Blir bare ekstremt stresset fordi jeg vet at jeg burde gjøre lekser, men så vet jeg også at jeg ikke kommer til å klare å konsentrere meg i mer enn 10 minutter pga hodepine. Men, "on the bright side" så føler jeg meg bedre nå enn for en måned siden, så det går i alle fall oppover. Med den lille ranten (som jeg måtte uttrykke siden denne dagen har vært så ekstremt waste!) så går jeg og legger meg og håper på bedre nytt i morgen. God natt! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Ow mai gawd, jeg er så trøtt, og kan ikke legge meg. FML. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Ow mai gawd, jeg er så trøtt, og kan ikke legge meg. FML. Why not? Hva betyr egentlig FML? Ja jeg er noob. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 (endret) FML = Fuck My Life. Edit: Jeg har forøvrig nesten motsatt problem, kan, burde og må nesten gå og legge meg snart, men finnes ikke trøtt. Endret 9. mars 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 For å lære hvordan du bruker forkortelsen vil jeg henvise deg til denne siden. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Jeg har ødelagt døgnrytmen min etter jeg ble permittert. FML! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Fordi jeg får besøk av en kompis fra Kr.Sand og han kommer ikke før sånn to-ish. Jeg vurderer å powernappe til han kommer, though. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Jeg hater måten jeg lever på nå jeg... Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Noen andr enn meg som er Våken nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå