Rider of Reason Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Hva er det du studerer der på andre siden av dammen? Lenke til kommentar
Halvortheman Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Hva er det du studerer der på andre siden av dammen? Jeg studerer til en bachelor of arts, men har ikke bestemt i hva ennå. Er så masse å velge i. Når de sier det heter arts så er det ikke kunst, under arts så er det masse forskjellig fag, sånn som historie, økonomi, film studier, statsvitenskap og masse mer. Man velger ikke hva man vil spesialisere seg i før tredje året. Jeg håper på å komme inn på noe som heter International Relations. http://en.wikipedia.org/wiki/International_relations bare poster en link, er så dårlig på å forklare. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Hva er det du studerer der på andre siden av dammen? Jeg studerer til en bachelor of arts, men har ikke bestemt i hva ennå. Er så masse å velge i. Når de sier det heter arts så er det ikke kunst, under arts så er det masse forskjellig fag, sånn som historie, økonomi, film studier, statsvitenskap og masse mer. Man velger ikke hva man vil spesialisere seg i før tredje året. Jeg håper på å komme inn på noe som heter International Relations. http://en.wikipedia.org/wiki/International_relations bare poster en link, er så dårlig på å forklare. Hørtes interessant ut Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 (endret) Kult, høres interessant ut! Tror det som heter arts der borte sånn ca tilsvarer det som går under betegnelsen humanistiske fag her til lands, altså studier som språk, kultur, historie, filosofi, politikk osv. Begrepet arts som de bruker spenner kanskje over litt mer da, det vet jeg ikke sikkert. Selv studerer jeg hovedsakelig Språk og litteratur. Endret 9. mars 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 God morgen! I dag er jeg glad fordi jeg fikk 5/6 på naturfagsprosjektet vårt.. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 I dag er jeg emo fordi jeg fikk varsel i religion. Hurra. Vinterdepresjoner = Høyt fravær = Varsel i fag = Depresjoner. Jeg hater meg. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Glade tanker+gode karakterer+lite fravær=glade tanker. Du må starte på riktig side av sengen! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Jeg har jo gode karakterer. Det hjelper liksom ikke stort. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Du får prøve å finne litt glede i det! =D Nå må jeg skrive en engelsk oppsummering av Drageløperenkthxbai. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 (endret) Hey-oh. For at det ovenfor ikke skal anses som ren spam, velger jeg å skrive noe her. Endret 9. mars 2010 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Jamen jeg finner glede i å jobbe, å være med nevøene, å være med kjæresten og av å spille xbox. Skole er bare nok en ting jeg må igjennom. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Men det er også latterlig morsomt. Får Dårlig Selskap 2 te hællja, da blir'e geyjming! [nå snakkær vi diallekt!] Sekknd! Lenke til kommentar
Error Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 (endret) I dag er jeg emo fordi jeg fikk varsel i religion. Hurra. Vinterdepresjoner = Høyt fravær = Varsel i fag = Depresjoner. Jeg hater meg. Vinterdepresjoner? Våren kommer! Høyt fravær? Litt værre med den, men dra deg på skolen! Varsel i fag? Hvis du kommer deg på skolen er dette problemet løst! Depresjoner? Hvis du innser at du bare trenger å endre noen ting (og gjør endringene) så blir depresjonene også forhåpentligvis borte! Og i tillegg har du jo som du nevner, nevøer (hvorav en av dem er o store profet) og kjæreste, i tillegg til alle oss awesome forumbrukerne! Tsk tsk, vinteren er over, og syting er over. Smil til verden og verden smiler til deg. Endret 9. mars 2010 av Error Lenke til kommentar
psyched Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 (endret) Ballerina kjeks, eller sånn ekkel havre kjeks? Er ikke middagstid nå da... Endret 9. mars 2010 av backstabber Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Jeg var på Mc'ern med mamma i dag. Skjønt jeg burde vært på slanker'n... Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Jeg var på Mc'ern med mamma i dag. Skjønt jeg burde vært på slanker'n... Bare du ikke spiser masse Mcern mat, så går det bra om du trener som faen i tillegg. Men det gjør du vel kanskje ikke? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 (endret) På slanker'n, AltF4? Ja, jeg må kvitte meg med noen av de 56 kiloene jeg har på min 180 cm øye kropp! Da blir det blant annet lettere å ikke bli sett i en buss. Endret 9. mars 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå