Essem Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Lady Gaga, som tjente mest på hele spotify Nok en grunn til å ikke bruke Spotify. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Nå som vi har noen velkjente ansikter her, noen som er med på litt Gears 2 i morgen? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) Reunion? Mulig jeg joiner det. Ellers kunne man jo prøve til helgen, men da skal jeg sikkert ut og gjøre noe annet eller spille Halo Wars-turnering =/ Endret 8. mars 2010 av drugiS Lenke til kommentar
Essem Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Jeg spiller flere spill jeg, Lakus. Tenk det! Moren din var ikke så "Bad Company" i går kveld btw. Men nå skal jeg se Liverpool bli ødelagt. C ya. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Jeg skjekket ut fyren med en gang,ettersom beskrivelsen var såpass tiltrekkende. Ble superskuffa når jeg så at han var FAN av nesten alle frukter som eksisterer + megan fox, og hadde prestert og melde seg inn i en gruppe som het "I was shocked when I saw 'Woman' spelt backwards is 'Kitchen'" på toppen av det hele var profilbildet opp ned, noe som ende med at jeg snudde laptopen og mistet den på kneet. Takk for at du spammer wallen min med undøvendig dritt Håkon. Etter at jeg skrev resuméet til Atsjonas på Facebook. Awesome. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Gears? I morgen? Med bestevennene mine? Men dere skal vel kicke meg på grunn av feilaktige antakelser rundt nettet mitt tenker jeg =/ Fags. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Speak of the devil. Tenkte faktisk på deg også nå nettopp, Øyvind. Tenkte vi kunne spille litt Gears, synge Naken Greve Jager Neger Med Øks og le av "Mamma! Mamma!". Samt trollingen til iharal3, såklart. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Jeg spiller flere spill jeg, Lakus. Tenk det! Moren din var ikke så "Bad Company" i går kveld btw. Men nå skal jeg se Liverpool bli ødelagt. C ya. +9001 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Amagad, jeg hater å være syk. Hodet mitt veier et tonn. Har ikke spydd på flere timer da. Kryss i taket. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Da er det på tide med søvn og jeg ønsker dere alle en riktig god natts søvn! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Jeg spiller flere spill jeg, Lakus. Tenk det! Moren din var ikke så "Bad Company" i går kveld btw. Men Gears 2 er så underlegent at det nesten er morsomt. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Men det er også latterlig morsomt. Får Dårlig Selskap 2 te hællja, da blir'e geyjming! [nå snakkær vi diallekt!] Lenke til kommentar
Erik Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Jeg spiller flere spill jeg, Lakus. Tenk det! Moren din var ikke så "Bad Company" i går kveld btw. Men Gears 2 er så underlegent at det nesten er morsomt. Smak og behag Lakus, smak og behag... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Joda, det er det, men jeg takler nesten ikke tenke på Gears 2 lenger. Så mye jalla som ødelegger det det første spillet grunnla. Men nok om det. God natt. Lenke til kommentar
Halvortheman Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) Ja, kan dele erfaringer jeg. Er bare å spørre det. Akkurat nå sitter jeg å tenker at jeg burde ha startet på dette essayet om canadisk politkk før. Endret 8. mars 2010 av halvis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå