psyched Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Hvorfor ikke kjøpe? Er det noe jeg ville ha støttet er det spotify. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Fordi stemmene til Jonathan og Roberta som går til tider er rimelig smoothie i mine ører. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Skal jeg kjøpe en musikktjeneste blir det Wimp. Alle jeg har snakket med har byttet så fort de fikk muligheten. For min egen del trenger jeg ingen av fordelene med betalingsversjonene, så jeg holder meg til gratis Spotify. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Da var det på tide å få seg litt søvn nå som ferien er over. Synd jeg ikke får sett oscar utdelingen, men får vel bare laste den ned. God natt! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Jeg burde og legge meg. Skole i morgen. Gawd, så lite lyst jeg har. Av opp til flere årsaker. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Dritbra timing Gormers, ble akkuratt ferdig med å laste den ned når du posta den Lenke til kommentar
psyched Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 (endret) Fordi stemmene til Jonathan og Roberta som går til tider er rimelig smoothie i mine ører. Dette er ikke tiden for spøk og fanteri... Lady Gaga, som tjente mest på hele spotify tror jeg tjente 50k pga alt for få som betaler. EDIT: Trodde først han fyren i videoen hadde slaktet noen Endret 7. mars 2010 av backstabber Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Jeg har ikke bedrevet verken gjøn eller ablegøyer på mangfoldige minutter. Derimot vurderer jeg å kjøpe det veldig sterkt - hadde det bare vært mulig å høre reklamene som alle andre sanger. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 De som enda ikke har kjøpt spotify burde skamme seg! Jeg skylder på dere når artister backer ut Hvis det er for å støtte artistene at du valgte å kjøpe Premium på spotify så har jeg et mye mer effektivt tips. Kjøp platene! Mye av det jeg hører på finnes ikke engang på spotify så jeg bruker det nesten ikke. Gief Future World Music på spotify så skal jeg vurdere et premium medlemskap. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Skrevet av en 5-åring - Pure genious I tell you! http://www.youtube.com/watch?v=4ZquaoUMfIc Lenke til kommentar
psyched Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Har ikke skap plass til platene, har ei en PC med platespiller Hører bare på musikk når jeg er på PCen så da er det greiest med 100% digital musikk Donerer heller penger istede for og kjøpe plater, men det er jo bedre med premium en ingenting som var alternativet. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Jeg gråter fortsatt over mine tapte borderlands karakterer! Måtte de hvile i fred! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Eneste grunnen til at jeg betaler for Spotify, er for å slippe alle de heslige reklamene som Laland liker så godt Og selvfølgelig iphone-appen. Lenke til kommentar
sexyback Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Fordi stemmene til Jonathan og Roberta som går til tider er rimelig smoothie i mine ører. Og nå har Tone Damli Aaberge begynt å prate i reklamene også :o Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Det har hun, og det er forferdelig. Nå er det skole! Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Hmm... Trodde jeg hadde trykket på "Post" men gjorde vel ikke det. Sitter å jobber med en radio oppgave hvor jeg skal lage en annmeldelse. Lenke til kommentar
Halvortheman Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Heisann. Jeg er helt ny på dette forumet jeg. Tenkte jeg skulle stikke innom her og si hei. Ser ut som dette er en av de mest populære stedene på forumet. Men nå begynner det å bli sent her i Canada så på tide jeg legger meg nå. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Hei til deg også Og velkommen! Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 SO er den mest populære plassen på jord Det er her alle de kule folkene henger Og alle store avgjørelser blir tatt her! Offtopic: da har jeg støvsuga huset vasket kopper og tørket støv! JEg er bare flink jeg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå