Vrengtpolvott Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Egentlig har jeg ikke helt kommet over bussturen vår i dag enda. Ordene "midten" og "vis billett" skal aldri - aldri - ytres i mitt nærvær igjen. Haha ja. Skjelver ennå bare jeg tenker på følelsen jeg hadde da jeg trodde det var oss han mente Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Den sier at jeg løper Vinduer og bruker Ildrever.. wtf? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Harr. Så var det tilbake til søndagen. Liker ikke denne dagen. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Ferdig med Metal Gear Solid 4. Jeg kan ikke huske å ha følt meg så tom noen gang. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Så du kom deg igjennom spillefilmen på slutten? :rolleyes: Nydelig avsluttningssekvens. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Ja da, gikk fint det - den varer i over én time fant jeg ut. Fantastisk spill. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Hmm.. kommer man nærmere Incinerate i Bioshock enn å røyke i virkeligheten? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Vannballong med bensin og en brennende papirlapp som er teipet på... Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Skal du ha selve effekten bør du dryppe hånda i bensin og så tenne på før den fordunster. Passer du på å få litt inne i håndflata tror jeg du vil oppnå effekten av å kaste ild også. Lenke til kommentar
Ollorca Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 (endret) Battlefield Bad Company 2 var i boks allerede forrige onsdag. Da var tiden inne for min feite 80Gb å slutte å lese diskene. <_< Da blir det trolig en reparasjon. Endret 7. mars 2010 av Ollorca Lenke til kommentar
Error Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 (endret) Fikk nettopp vite av broren min at han tok med begge xbox-kontrollene på fest. Nå finner jeg de ikke noen steder, og han sier at han ikke har peiling på hvor de er... Endret 7. mars 2010 av Error Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Fikk nettopp vite av broren min at han tok med begge xbox-kontrollene på fest. Nå finner jeg de ikke noen steder, og han sier at han ikke har peiling på hvor de er... I believe a good beating is in order. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Weeh! Når jeg var i Polen med skolen for to år siden for å se på konsentrasjonsleirene kjøpte jeg en stokk som jeg endte opp med å selge til tidsvitnet vårt. Min mor kom nettopp hjem fra en reise til Polen og hadde meg seg en prikk lik stokk! Goood times. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Da hadde jeg omsider gått vekk fra Opera og begynt å bruke Google Chrome. Vi får se når Opera endelig lanserer en build av versjon 10.50 som faktisk fungerer og samtidig yter så bra som de sier den skal gjøre. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 (endret) Hi. I'm Tone Damlie Åberge from Sogndal and I'm replacing Jonathan from Spotify. As you've already heard from him you can now upgrade to Spåddifayj Premium by clicking the banner or visit Spåddifayj.com, but since Jonathan has been annoying you for KUWAIT some time now, we're replacing his voice with mine as a courtesy of Burger King. Have it your way. Likte Jonathan og Roberta sine bedre. Endret 7. mars 2010 av Laland Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Liker ikke at hun gjør stemmen sin så hes og jævlig. Prøver vel å høres sexy ut, men det funker ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå