AltF4 Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 God of War 3 event: KLokken 11:30 Lakus våkner: 11:35 Så etter deg, men du var ikke å finne. Du gikk ikke glipp av all verdens egentlig - det jeg sitter igjen med er 240 kroner i minus og vondt i øra fordi de feis på med alt for høy lyd. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 God of War 3 event: KLokken 11:30 Lakus våkner: 11:35 Så etter deg, men du var ikke å finne. Du gikk ikke glipp av all verdens egentlig - det jeg sitter igjen med er 240 kroner i minus og vondt i øra fordi de feis på med alt for høy lyd. Gikk glipp av en flott mandate med meg og Erik da <3 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Ja, det var det jeg regnet med (at jeg gikk glipp av en flott mandate altså) Da jeg våknet tenkte jeg bare at det ikke var noe vits i å dra ned nå. Hadde ikke vært der før i ett-tiden. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Og en busstur for historiebøkene. Jeg har aldri sett en trønder så stiv i øya før. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Og en busstur for historiebøkene. Jeg har aldri sett en trønder så stiv i øya før. Mora di fikk en stiv i øya tbh Lenke til kommentar
Error Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 http://edrush.storm-wow.de/Witzige%20Bilder/catapultwk7ws6.gif Awesome Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Mett på taco. Tror jeg rett og slett skal legge meg nedpå og høre på musikk. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Da var Battlefield bad company 2 bestillt fra komplett Ble 377kr med frakt og oppkravsthigny, men vi var 2 som bestillte så vi fikk delt frakten. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Og en busstur for historiebøkene. Jeg har aldri sett en trønder så stiv i øya før. Mora di fikk en stiv i øya tbh Er ikke du på jobb? Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Og en busstur for historiebøkene. Jeg har aldri sett en trønder så stiv i øya før. Mora di fikk en stiv i øya tbh Er ikke du på jobb? Hvorfor spør du om det her inne når du har svaret på Steam chatten? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Prøvde å mobbe deg men det var du for domm til å forstå. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Egentlig har jeg ikke helt kommet over bussturen vår i dag enda. Ordene "midten" og "vis billett" skal aldri - aldri - ytres i mitt nærvær igjen. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 2 poster i timen i forumets mest populære tråd, gogo gamers. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 jeg sitter i sofaen etter tidenens merkeligste burdagsfest, som inneholdt et par timer med grining, full gruppesex i et par timer, og flatfylla den siste. Dagen er vel komplett, da jeg fikk en kvinnes underliv i form av leke med inngang til min kjære kroppsdel selv. Hyggelig at veninnene tok en tur innom erotica på vei opp hit til meg:) Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 FLESHLIGHT! De er så awesome. Jeg skulle ønske jeg hadde en penis så jeg kunne brukt en. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Vi ga en fleshligt i gave til en venn av meg da han fylte 20. Han reiste seg opp og holdt den i været midt på Peppes. Det var... underholdende. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Dæven, denne giraffen fra onemilliongiraffes var utrolig stilig. http://www.onemilliongiraffes.com/?id=48683 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå