Bruker-163290 Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Kan ikke si Sørlandschips med smak av Peppes Pizza var noe særlig.. Jeg kjøpte den opptil flere ganger Den var ikke spesiellt god, men jeg liker tanken og ideen på at det forskes på potetgull. Alle vet at vanlig salt og pepper med dip(holiday med et hint av hvitløk og creme fraiche) er den beste smaken i verden. Her er lista: 1. Kims Salt og Pepper 2. Kims DIGG med chilismak 3. Sørlandschips med Sjalottløk og Cremefraiche(åherregud, ikke dip den!) Paprikapotetgull hører ei hjemme her, fordi paprika ikke har noen smak, bare farge. Det som ei smak har, potetgull kalles ikke kan. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Kan umulig være verre enn Vanilla Coke. :wacko: -1 ! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Vanlig salt er best, uansett. Der ligger både Kims, Maarud og Sørlandskjipsen sterkt. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Det heter enten komle eller raspeball. "Ball" er en sånn man bruker i spill. Kan du alle dialekter i hele Norge? I dont think so Kan ikke si Sørlandschips med smak av Peppes Pizza var noe særlig.. Det er awesome! Dagbladet teste chips med salt smak, og sørlandschips kom på topp! Sørlandschips er teh shit når det kommer til potetgull. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Jeg kan være enig i det, men så har jo Sørlandschipsen en del forskjellige smaker. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Skal kansje bestille BF:BC2 fra gamersgate til 250kr. Noen som har noen erfaring fra gamersgate? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 nei, du har helt rett at noen weirdoes kaller den ball. Men nå kaller andre den for klubb og krumme og, så jeg tror vi kan si at det enten heter raspeball eller komle. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Tror denne låta kan oppklare en hel del, særlig rundt 2:22. Black Debbath – Traditional Food Lenke til kommentar
psyched Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 (endret) Raspeball til nød, komle - aldri! Tror jeg bestiller fra xfire store til 300 siden de tok visa. EDIT: Det var euro, ikke dollar ja. Kjøper ikke der da. EDIT: Ble vist gamersgate uansett. Endret 6. mars 2010 av backstabber Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Ble nettopp ferdig med Heavy Rain og fikk en særdeles tilfredstillende slutt. Good times. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Er for opptatt med å ikke legge meg til å egentlig finne på noe smart som å finne senga. Lenke til kommentar
Error Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Oi ble sent gitt, men jeg kan glede meg til en fin liten bonus i EVE i morgen God natt! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Kan umulig være verre enn Vanilla Coke. :wacko: -1 ! You serious? :o Jaja må vel finnes dem som liker den også. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Føler meg ikke akkurat i flertall nei <_< Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Hehe nei, har faktisk bare møtt en person før deg som likte den. Var nok en grunn til at den forsvant. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Husker jeg smakte Potetgull med pepperonismak som kom ut ca samtidig som Vanilla Coke. Det var ikke en god kombinasjon. Savner den ikke for å si det sånn. Jeg er en som liker "rene" smaker, svært få kombinasjoner jeg liker. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Grandis og Cola? Klassiker Spiser igrunn det aller meste, bortsett fra Marsipan og salt lakris :rolleyes: Veldig glad i Asiatisk mat, krydret mat (meksikansk osv) og sjømat. Laget senest idag Lok Lak, altså en rett ifra Kambodsja. Nydelig Rekner med det blir noe thai imorgen, biffstrimler i Satay-saus (peanøttsaus) kanskje. Men nå har jeg vært en god del rundt om i verden, så har kanskje noe med det å gjøre Men når sant skal sies, Mors fiskekaker i brunsaus eller Sodd- Yum! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Mors fiskekaker i brunsaus Yummy in my tummy! Nesten like godt som hjemmelagde fiskeboller i hvitsaus. Kan ikke si jeg er spesielt begeistret for asiatisk mat, dog har jeg ikke prøvd så mye av det. Enkelte ting er selvølgelig nydelig, men masse rare matretter i asia. :unsure: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå