Bruker-163290 Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Det koster, men jaggu er det godt ja. Man må plutselig kjøpe 2 for å bli mett, og det er 90-120 kroner.. Med bittelitt kjøkkenskills rasker man sammen et skikkelig måltid for mindre. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Litt sånn "hvorfor i helvete vant ikke Gamer i fjor? Hæ?! HÆH!!?" Lenke til kommentar
psyched Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Nå er det jaggu best at Fjordland leverer sakene sine. Jeg er s-ul-ten. Tror ikke det er nok heller, men den tid den sorg. Hvilken modell gikk du for? Personlig liker jeg toppmodellen, med sånn grå potetball og den pølsebiten som ligger inntullet i fettsaus! Det heter "ball" og er awesome! Er på vestlandet med besteforledrene mine, og de lager slik fra skratch. Noe av det bestejeg vet Lenke til kommentar
Laland Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Pfft, bildet av AltF4 hadde bare vært fetere med en Tuba Hero-skjorte, og Big One Classic metter mer enn den burde. Lenke til kommentar
Error Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Nå er det jaggu best at Fjordland leverer sakene sine. Jeg er s-ul-ten. Tror ikke det er nok heller, men den tid den sorg. Hvilken modell gikk du for? Personlig liker jeg toppmodellen, med sånn grå potetball og den pølsebiten som ligger inntullet i fettsaus! Det heter "ball" og er awesome! Er på vestlandet med besteforledrene mine, og de lager slik fra skratch. Noe av det bestejeg vet Ugh, Ball (uttales så vidt jeg vet med ubertykk L og en liten j lyd på slutten) er ekstremt ekkelt! Eww! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Det heter enten komle eller raspeball. "Ball" er en sånn man bruker i spill. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Du så da så sinna ut Dypt konsentrert og skikkelig nervøs heter det! Pfft, bildet av AltF4 hadde bare vært fetere med en Tuba Hero-skjorte, og Big One Classic metter mer enn den burde. Jeg hadde på meg Tuba Hero-skjorta helt til jeg skiftet en halvtime før dørene åpnet. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Fra nå av er dagen AltF4 opplevde i går den nye definisjonen på awesome. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Ikke la det bli dét. AltF4 hater awesome ^_^ Lenke til kommentar
Laland Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Definisjonen på greatness, da. Hvis du må være så picky. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Han er veldig glad i burgere med awesomesauce, dog. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Huff, nei dette ble for avansert for meg! Tar meg noen runder Heavy Rain jeg. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Kan ikke si Sørlandschips med smak av Peppes Pizza var noe særlig.. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Trenger vel ikke å smake den en gang, for å skjønne det Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Den har ettersmak av pepperkake. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Pepperkakechipsen, ja. Den faller inn under "god idé, men nei"-kategorien, sammen med f.eks. Solo Sitron. Som smaker sånn. Sitronessensgreie. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Kan umulig være verre enn Vanilla Coke. :wacko: Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 (endret) Fra nå av er dagen AltF4 opplevde i går den nye definisjonen på awesome. For min egen del i hvert fall. Jeg har enda ikke landet. Portal 2 confirmed :o Endret 5. mars 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå