ShampooMacTavish Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Gratulerer med dagen, Zealuu Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Ja, gratulerer med dagen, Zealuu. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Gym er et unntak siden der hadde vi ikke noen bok^^ Ich bin ein "happy" (Hvordan skrives glad på tysk?) mennesch. Jeg tror Ich bin ein frölicher Mensch er sånn noenlunde korrekt. -er-endelsen på grunn av kasus og sånn. Anyway, takk for gratulasjonene 8D Lenke til kommentar
Error Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 (endret) Siste fra twitter Erik «AltF4» Brendløkken fra forumet skal forresten dele ut prisen for (fjor)årets eventyr/rollespill på Gullstikka." :o Hvordan kan det ha seg? Edit: Forresten, ikke misforstå meg (innlegget er skrevet litt rart) Synes det er supert, men overraskende. Takk til Shampoo for svar. Endret 4. mars 2010 av Error Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Siste fra twitter Erik «AltF4» Brendløkken fra forumet skal forresten dele ut prisen for (fjor)årets eventyr/rollespill på Gullstikka." :o Hvordan kan det ha seg? Kult er det jo iallefall. Han var veldig glad igår virket det som Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Gratulerer med dagen, Zealuu! Rimelig awesome med AltF4 btw.. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Takker Zealuu. Har ikke hatt tysk selv på skolen, men har hørt et par ord her og der. Gratulerer med dagen fra meg også! Lenke til kommentar
Error Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Siste fra twitter Erik «AltF4» Brendløkken fra forumet skal forresten dele ut prisen for (fjor)årets eventyr/rollespill på Gullstikka." :o Hvordan kan det ha seg? Kult er det jo iallefall. Han var veldig glad igår virket det som Det synes jeg og, men lurer på hvordan det skjedde Lenke til kommentar
Erik Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Kanskje postet før men... WTF awesomeness?! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 AltF4 fikk den ære å dele ut en pris fordi han er en god bruker for innlegg.no, og Gamer.no hadde lov til å dele ut én pris til (slik jeg har forstått det) av Gullstikka. Dermed valgte de å la en bruker få lov. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=XCGQiGEYl4Y&feature=channel Holdt på å le meg ihjel dumdumdumdumdumMASTERdumdumdumdum Se fishmaster Siste fra twitter Erik «AltF4» Brendløkken fra forumet skal forresten dele ut prisen for (fjor)årets eventyr/rollespill på Gullstikka." :o Hvordan kan det ha seg? AWESOME!!!!! Gratulerer! Gratulere med dagen Zealuu Endret 4. mars 2010 av backstabber Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Ja gratulerer med dagen Zealuu Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 AltF4 fikk den ære å dele ut en pris fordi han er en god bruker for innlegg.no, og Gamer.no hadde lov til å dele ut én pris til (slik jeg har forstått det) av Gullstikka. Dermed valgte de å la en bruker få lov. Flott av Gamer og et veldig bra valg! AltF4 er definitivt en av dem som fortjener det mest. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Gratulerer til begge to. Kan noen legge igjen en bombetrusselmpå jobben min så jeg kan dra hjem? Jeg er sulten, sliten og vil spille BC2. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 (endret) Siste fra twitter Erik «AltF4» Brendløkken fra forumet skal forresten dele ut prisen for (fjor)årets eventyr/rollespill på Gullstikka." Awesome. Gratulerer så meget, AltF4. Vel fortjent! Gleder meg til å se det. Psst: Hvis du later som om du leste feil og sier "Prisen for årets eventyr/rollespill går til Villanden", så skal du få noe fint i posten Og gratulerer med dagen, Zealuu. Endret 4. mars 2010 av Villanden Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Gratulerer så mye ja, AltF4. Gamer.no gjorde et kjempevalg! Ble plutselig så utrolig mer hypa til årets gullstikka Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Grattis med dagen, Zealuu! :] Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Gratulerer så mye ja, AltF4. Gamer.no gjorde et kjempevalg! Ble plutselig så utrolig mer hypa til årets gullstikka Jeg tror arrangørene endelig har gitt opp fiaskoen som var tv-sending av Gullstikka, og med det også streaming. Dermed er det fort fare for at vi ikke får sett noen AltF4 i sving. Om noen andre setter opp en stream derimot... Forbaska kult av Gamer og sende en bruker fremfor en av "seg selv" forresten. Det så jeg virkelig ikke komme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå