Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gym er et unntak siden der hadde vi ikke noen bok^^ Ich bin ein "happy" (Hvordan skrives glad på tysk?) mennesch.

Jeg tror Ich bin ein frölicher Mensch er sånn noenlunde korrekt. -er-endelsen på grunn av kasus og sånn.

Anyway, takk for gratulasjonene 8D

Lenke til kommentar

Siste fra twitter

Erik «AltF4» Brendløkken fra forumet skal forresten dele ut prisen for (fjor)årets eventyr/rollespill på Gullstikka."

:o Hvordan kan det ha seg?

Edit: Forresten, ikke misforstå meg (innlegget er skrevet litt rart) :p Synes det er supert, men overraskende. Takk til Shampoo for svar.

Endret av Error
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Siste fra twitter

Erik «AltF4» Brendløkken fra forumet skal forresten dele ut prisen for (fjor)årets eventyr/rollespill på Gullstikka."

Kult er det jo iallefall. Han var veldig glad igår virket det som :D

Lenke til kommentar

Siste fra twitter

Kult er det jo iallefall. Han var veldig glad igår virket det som :D

Det synes jeg og, men lurer på hvordan det skjedde :p

Lenke til kommentar

http://www.youtube.com/watch?v=XCGQiGEYl4Y&feature=channel

Holdt på å le meg ihjel :blink:

dumdumdumdumdumMASTERdumdumdumdum :love:

Se fishmaster

Siste fra twitter

AWESOME!!!!! Gratulerer!

Gratulere med dagen Zealuu :)

Endret av backstabber
Lenke til kommentar

AltF4 fikk den ære å dele ut en pris fordi han er en god bruker for innlegg.no, og Gamer.no hadde lov til å dele ut én pris til (slik jeg har forstått det) av Gullstikka. Dermed valgte de å la en bruker få lov.

Flott av Gamer og et veldig bra valg! AltF4 er definitivt en av dem som fortjener det mest. :)

Lenke til kommentar

Siste fra twitter

Awesome. Gratulerer så meget, AltF4. Vel fortjent! Gleder meg til å se det.

Psst: Hvis du later som om du leste feil og sier "Prisen for årets eventyr/rollespill går til Villanden", så skal du få noe fint i posten :)

Og gratulerer med dagen, Zealuu.

Endret av Villanden
Lenke til kommentar

Gratulerer så mye ja, AltF4. Gamer.no gjorde et kjempevalg! Ble plutselig så utrolig mer hypa til årets gullstikka

Jeg tror arrangørene endelig har gitt opp fiaskoen som var tv-sending av Gullstikka, og med det også streaming. Dermed er det fort fare for at vi ikke får sett noen AltF4 i sving. Om noen andre setter opp en stream derimot...

Forbaska kult av Gamer og sende en bruker fremfor en av "seg selv" forresten. Det så jeg virkelig ikke komme.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...