Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Greatness. It has been achieved.

Nå, derimot, er det prøvelesing som skjer. Ikke fullt så awesome.

Edit: Jonas! Skaff deg ny skjerm, nuh! Evt. bruk magnetisk-isolerte gjenstander, hvis noen, rundt den.

Endret av Laland
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi har hatt elg i hagen en eller annen natt mellom søndag og i dag. Høres kanskje ikke så spennende ut, men de av dere som har vært hos meg kan bekrefte at det er et godt stykke til neste skogsområde, og at jeg bor midt i et boligfelt.

Lenke til kommentar

Kommer Bad Company 2 i butikkene i morgen? Jeg vurderer å gi det til meg selv i bursdagspresang.

Ellers, noen kommer til å bli alvorlig skadet nå som alle istappene - som henger fra ørtende etasje på alle bygg i denne byen - begynner å falle ned. Gjenstår bare å se om det blir kraniebrudd eller impaling. :|

Lenke til kommentar

Hver gang jeg skal ta meg en sigg står jeg i fare for å bli gjennomboret av et monster av en istapp. Det henger en lang rekke med istapper på over en meter langs hele huset. Skummelt er det.

Men ja, Bad Company 2 har release i morgen og det er rimelig skjittøft.

Lenke til kommentar

Hver gang jeg skal ta meg en sigg står jeg i fare for å bli gjennomboret av et monster av en istapp. Det henger en lang rekke med istapper på over en meter langs hele huset. Skummelt er det.

Men heldigvis kommer Lakus' magiske safttapper med smak! \o/

Lenke til kommentar

Ta en kost / kast en snøball!

Er det bare meg, eller er SO tilbake til sin storhetstid med 2 sider om dagen, nå siden det er vinterferie?

Endret av backstabber
Lenke til kommentar

Hvem tar deg først, lungekreften eller istappen? Der har du et regnestykke:)

Lenke til kommentar

Bøh! Morgen. I've got my braaaaaiiiiiinsss back. Jeg har etter 1 og et halvt år endelig fått hjernen til å fungere igjen, Nå er alt på skolen piss lett igjen. Akkurat som da jeg ikke trengte å åpne boka for å få 6, i nesten alle fag. Gym er et unntak siden der hadde vi ikke noen bok^^ Ich bin ein "happy" (Hvordan skrives glad på tysk?) mennesch.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...