Lakus Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Æsj. Jeg prøvde meg på litt mr. Darksiders i kveld, men likte det ikke. Kanskje det bare er dagsformen, for jeg kan da tydelig huske å ha likt det tidligere. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Tror det kommer ny filmanbefaling i løpet av uken. Må prøve å få gjort noe fornuftig på internett, ikke bare sitte og lese på diverse fora. ^^ Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Æsj. Jeg kan ikke le av South Park lenger; jeg kan alle historiene og kjenner alle spøkene ut i fra de to-tre første scenene. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 @eplefe: Hva og hvor? Fortsette med sleeven min. Altså, armen. Blir bare farge og skygging, mtp. at det er det eneste som mangler. ^_^ Full sleeve eller? Hvilke motiver, eller hvilket tema? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Hah! Forklarer baggy t-skjorter ganske bra.. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Full sleeve eller? Hvilke motiver, eller hvilket tema? Fullsleeve, ja. Gamer-motiver. Har Sylvanas Windrunner, Fable2-helten fra coveret, Link og Zelda, Mario, Yoshi, Kirby og Vault Boy. ^_^ Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Holy shait Sweet! Hadde vært artig å sett bilde når den er ferdig Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Blir nok bilder, ja. Ligger noen ute allerede i nerdetråden. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Jeg gleder meg virkelig til å sove. God natt. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 ...og Vault Boy. ^_^ Bare tommel-opp neven hans, eller? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 ...og Vault Boy. ^_^ Bare tommel-opp neven hans, eller? Nei, hele Vault Boy. Eller, ikke beina. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Den var rimelig awesome når jeg så den i høst. Den blir nok awesome^2 minst når den blir ferdig. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Ja, jeg gleder meg som en unge! \o Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 *sigh* Enda en dag er foran oss den dag i morgen. Da er det på tide å legge seg, især med et underskudd på søvn. God natt! Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Pingler! Nok med en times søvn Lenke til kommentar
psyched Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Da legger jeg meg. Vinterferie er awesome! Når jeg sover 11 timer drømmer jeg hver dag Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Oi er klokken så mye! Tiden flyr virkelig når man spiller gode spill, har vært helt oppslukt. Burde nok væt i seng for flere timer siden, men heldigvis har jeg ingen forelesning i morgen så kan trygt sove litt ekstra lenge. God Natt! Og en god morgen på forskudd til de som uten tvil står opp snart. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Good times. Ferdig med èn time - fem igjen. Kort dag på onsdager. Digger det. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Bare to timer igjen på skolen, så konfirmasjonsmøte i to timer, fysioterapaut, kjøpe innesko, fotball trening, lekser og øve på prøve... Laaaang dag med mye å gjøre for min del iallefall! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå