Laland Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Nå husket jeg det! Det er Tetris! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Mamma sin SINNSYKT deilige venninne er på besøk igjen. *siklurgle* Lenke til kommentar
loudgeek Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 (endret) Må bare få sagt det... Om dere noen gang får muligheten til å se Les Misèrables så gjør det! Endret 2. mars 2010 av Helden Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 I have. In London. It. Was. Da. Baaamb. Lenke til kommentar
loudgeek Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 I know, right?! The Queen's Theatre? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 http://www.escapistmagazine.com/news/view/98782-Heavy-Rain-Glitch-Features-Playable-Naked-Madison-NSFW Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 jeg skal egentlig øve til matterprøve jeg skal ha torsdag, men gir egentlig faen. Den ene timen jeg har tilgjenglig i løpet av morgendagen får jeg sikkert brukt på matten<_< Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 http://www.escapistmagazine.com/news/view/98782-Heavy-Rain-Glitch-Features-Playable-Naked-Madison-NSFW Skal vi se... Heavy Rain.. consider it bought ^_^ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 @eplefe: Hva og hvor? Fortsette med sleeven min. Altså, armen. Blir bare farge og skygging, mtp. at det er det eneste som mangler. ^_^ Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Noen som har noen heite tips for å gå fra Sentralbanestasjonen til Rockefeller? Jeg ser på google maps, men herre jeg kommer til å ende opp i Stavanger. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Hvilken by er det snakk om? Når du nevnte Rockefeller fikk jeg lyst til å gjette på New York.. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Åja. Ta til venstre og gå langt om lenge. Når du ser det står "Kragerø" på et skilt tar du av til venstre og følger hovedveien. Jeg venter på Tangen og kan forklare veien derfra. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 aaaaaw, nå har jeg og jonas hatt webchat på msn i fire minutter. Jeg er forelsket! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Nå har jeg funnet en veibeskrivelse som faktisk var logisk - nå gjenstår det bare å fatte hvilken utgang de mener jeg skal bruke ut av sentralbanestasjonen. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 AltF4 og jeg snakker gjerne 3-4 timer (eller mer) hver dag på Skype. Har gjort det siden tidlig oktober. Det er kjempekos <3 Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Nå har jeg funnet en veibeskrivelse som faktisk var logisk - nå gjenstår det bare å fatte hvilken utgang de mener jeg skal bruke ut av sentralbanestasjonen. SOm bynoob fant jeg det fairly easy. Hva skjer der da du da du dadu? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 (endret) Ja Her er ruta. Noen som kan møte meg og leie meg hele veien? Mammakamel, det vil jeg komme tilbake til ved en senere anledning. Endret 2. mars 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Det var da en tungvindt måte å gå dit på.. bare gå opp Karl Johan og ta til høyre! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå