Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er du sikker på at du vil det? Var vel en av prducerne (eller noe lignende) av spillet som sa at man bare burde spille gjennom spillet en gang, så den historien du får da liksom blir din historie. Sånn du husker spillet.

Prøvde å holde meg unna, men klarte det ikke i mer en 1 time. :p Synes spillet var minst like bra andre gang.

 

Edit: Laland, du er skitten. ;)

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

Deilig det ja. Jeg har hverken skole eller jobb, så jeg har jo ferie hele tiden. ^_^

Skal legge meg nå tror jeg.

 

Det hadde ikke jeg klart. Hadde blitt gal da tror jeg.

 

Men god morgen alle vakre folk. I dag eller i morgen drar jeg opp til hytta så dere får kanskje ikke hørt fra meg helt til søndag. Jeg vet. Det er forferdelig :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke hvorfor, men jeg hører på denne sangen. Jeg føler meg skitten.

 

Med det legger jeg meg. God natt!

 

Føler meg truffet. Er blitt hektet på denne av samme artist whistle.gif

Ke$ha - Take It Off

 

Og du proklamerte her om dagen at Shining - Blackjazz var teh shit. Vi snur ikke kappen etter vinden, gjør vi vel? :p

 

Sukk. Da var den pausa slutt.

 

 

Det er enklere å fly i medvind, enn i motvind ;) Forøvrig er jeg sikker på at melodien i refrenget på Take if Off er tatt fra Naggin av Ying Yang Twins eller noe :p Høres så alt for kjent ut iallefall <_<

 

@eplefe:

Hva og hvor? :)

Lenke til kommentar

Den introen var usedvanlig kjent.. Take It Off sin, altså. Har hørt det før men klarer ikke plassere det. :(

 

Godt det ikke bare er meg som finner den kjent! Men som sagt, hør refrenget på naggin :p

Hvor de sier noe som Blah,Blah,Blah She talkin to me like im dumb osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...