Mokko Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 (endret) Oiameg, oppdaget at jeg har 25 invitasjoner. Send meg mailen din! Fritt fram for andre også. EDIT: Og ellers tar jeg gjerne den demonoid'en, om du kan avse den.. Endret 1. mars 2010 av Mokko Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Tror demonoid har åpnet for registrering nå, Mokko. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 (endret) Wut. Since the public registrations are closed, you must have an invitation code provided by a current member to be able to register EDIT: Ellers, som sagt så har jeg 25 invitasjoner til Google Wave, så det er bare for folk å sende meg mailen sin på PM, så skal dere få. Venter på mld fra deg, Backstabber. Endret 1. mars 2010 av Mokko Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Åja, men da så... Zealuu fikk registrert seg. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Blæ. Jeg registrerte meg når det var åpent. Har aldri besøkt stedet siden. For øyeblikket sitter jeg og nyter det grandiose clusterfucket som er PS3-krisen. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 'Scuse me, men wtf er Google Wave? Noe jeg har gått glipp av tydeligvis... Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 (endret) Godt, nå slapp jeg å spørre. In b4 google it! Endret 1. mars 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Fancy-Dancy MSN basically. Amirite? Rimelig teit egentlig. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Herre..hva er vitsen egentlig? Jeg bruker nesten ikke MSN, så hva skal jeg med dette. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Google vil bare ha de digitale pølsefingrene sine i IM-delen av den digitale hverdagen din også. Nothing to see here. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Hva du skal med det er ikke godt å si, men det er nok av MSN-horer (altså folk som bruker MSN mye. Ikke det du kanskje tenkte på) der ute til at andre ville synes at det er interessant. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 (endret) Hva du skal med det er ikke godt å si, men det er nok av MSN-horer (altså folk som bruker MSN mye. Ikke det du kanskje tenkte på) der ute til at andre ville synes at det er interessant. Mulig det. Google Wave bruker ivitasjoner som gjør at det blir litt mindre utbredt blandt folk, men etterhvert vil det finnes måter å skaffe seg det uten en invitasjon (hvordan ellers tror du jeg skaffet meg Spotify...) og da vil plutselig alle ha det og dermed er Google Wave-horene skapt. Endret 1. mars 2010 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Har ikke vært innom programmet siden jeg fikk invite, fant ikke noe særlig å bruke det til. Jeg ser dog at det kan være ganske nyttig i jobb-/skolesammenheng der flere lager rapporter og tekster ol. sammen. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Hva du skal med det er ikke godt å si, men det er nok av MSN-horer (altså folk som bruker MSN mye. Ikke det du kanskje tenkte på) der ute til at andre ville synes at det er interessant. Mulig det. Google Wave bruker ivitasjoner som gjør at det blir litt mindre utbredt blandt folk, men etterhvert vil det finnes måter å skaffe seg det uten en invitasjon (hvordan ellers tror du jeg skaffet meg Spotify...) og da vil plutselig alle ha det og dermed er Google Wave-horene skapt. Det er ikke noe galt i MSN-horer. De er bare mennesker som bruker (sett i forhold til oss) mer tid på MSN og mindre tid på... spill. Man må ikke omgås dem om man ikke vil Jeg utfordrer forresten alle til å ta opp alt som måtte hende med deg i dette spillet, som utviklerne velger å kalle det. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 (endret) Du har fylt flaska med visdomsord i dag Shampoo. Edit: Hva i all verden er det du har begitt deg ut på nå Shampoo? Endret 1. mars 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Einride Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Og då var eg ferdig med Heavy Rain. Intenst! Blir nok ei gjennomspeling seinare også, men har svært, svært sjeldant tålmodighet til å spele gjennom eit spel meir enn ein gong. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Gratulerer! Lå lenge og tenkte ove de valgene jeg hadde tatt og hva jeg kunne gjort annerledes den natten jeg ble ferdig med første gjennomspilling. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Og då var eg ferdig med Heavy Rain. Intenst! Blir nok ei gjennomspeling seinare også, men har svært, svært sjeldant tålmodighet til å spele gjennom eit spel meir enn ein gong. Er du sikker på at du vil det? Var vel en av prducerne (eller noe lignende) av spillet som sa at man bare burde spille gjennom spillet en gang, så den historien du får da liksom blir din historie. Sånn du husker spillet. Lenke til kommentar
Einride Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 I grunn eit veldig godt poeng. Og med alle dei spela som ligg og ventar (og som kjem framover!) er det kanskje like greit ^_^ Lenke til kommentar
Licht Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Og då var eg ferdig med Heavy Rain. Intenst! Blir nok ei gjennomspeling seinare også, men har svært, svært sjeldant tålmodighet til å spele gjennom eit spel meir enn ein gong. Er du sikker på at du vil det? Var vel en av prducerne (eller noe lignende) av spillet som sa at man bare burde spille gjennom spillet en gang, så den historien du får da liksom blir din historie. Sånn du husker spillet. Høres ut som verdens billigste triks for at man ikke skal oppdage hvor variablene ligger og hva de betyr for historien, og dermed tro at spillet er superdynamisk og revolusjonerende hele veien. Not buying it. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå