Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Wut.

 

Since the public registrations are closed,

you must have an invitation code provided

by a current member to be able to register

 

EDIT: Ellers, som sagt så har jeg 25 invitasjoner til Google Wave, så det er bare for folk å sende meg mailen sin på PM, så skal dere få. Venter på mld fra deg, Backstabber.

Endret av Mokko
Lenke til kommentar

Hva du skal med det er ikke godt å si, men det er nok av MSN-horer (altså folk som bruker MSN mye. Ikke det du kanskje tenkte på) der ute til at andre ville synes at det er interessant.

Mulig det. Google Wave bruker ivitasjoner som gjør at det blir litt mindre utbredt blandt folk, men etterhvert vil det finnes måter å skaffe seg det uten en invitasjon (hvordan ellers tror du jeg skaffet meg Spotify...) og da vil plutselig alle ha det og dermed er Google Wave-horene skapt.

Endret av Cloudemyx
Lenke til kommentar

Hva du skal med det er ikke godt å si, men det er nok av MSN-horer (altså folk som bruker MSN mye. Ikke det du kanskje tenkte på) der ute til at andre ville synes at det er interessant.

Mulig det. Google Wave bruker ivitasjoner som gjør at det blir litt mindre utbredt blandt folk, men etterhvert vil det finnes måter å skaffe seg det uten en invitasjon (hvordan ellers tror du jeg skaffet meg Spotify...) og da vil plutselig alle ha det og dermed er Google Wave-horene skapt.

 

Det er ikke noe galt i MSN-horer. De er bare mennesker som bruker (sett i forhold til oss) mer tid på MSN og mindre tid på... spill. Man må ikke omgås dem om man ikke vil

 

Jeg utfordrer forresten alle til å ta opp alt som måtte hende med deg i dette spillet, som utviklerne velger å kalle det.

Lenke til kommentar

Og då var eg ferdig med Heavy Rain. Intenst!

 

Blir nok ei gjennomspeling seinare også, men har svært, svært sjeldant tålmodighet til å spele gjennom eit spel meir enn ein gong.

Er du sikker på at du vil det? Var vel en av prducerne (eller noe lignende) av spillet som sa at man bare burde spille gjennom spillet en gang, så den historien du får da liksom blir din historie. Sånn du husker spillet.

Lenke til kommentar

Og då var eg ferdig med Heavy Rain. Intenst!

 

Blir nok ei gjennomspeling seinare også, men har svært, svært sjeldant tålmodighet til å spele gjennom eit spel meir enn ein gong.

Er du sikker på at du vil det? Var vel en av prducerne (eller noe lignende) av spillet som sa at man bare burde spille gjennom spillet en gang, så den historien du får da liksom blir din historie. Sånn du husker spillet.

 

Høres ut som verdens billigste triks for at man ikke skal oppdage hvor variablene ligger og hva de betyr for historien, og dermed tro at spillet er superdynamisk og revolusjonerende hele veien. Not buying it.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...