Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Så vidt jeg kan se tror jeg faktisk min sliter, selv om det er en PS 3 Slim. Grunnen til det er at våpenhandleren i MGS 4 har salg hver torsdag og søndag, og i sta fikk jeg en melding om at det var salg. Nå skal jeg ikke si det for sikkert at MGS 4 følger datoen på konsollen, men MGS 3 gjorde i hvert fall det. Der kunne du tross alt la en boss dø av alderdom ved å stille datoen på konsollen langt frem.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som har noen trøste-tips/kommentarer til en som har mistet trophies på MW2, Ninja Gaiden Sigma 2 og Darksiders?

 

Trophiene er desverre mistet etter å ha spilt litt singleplayer under denne PS3-buggen. Den lagrede datatjensten mener jeg er å finne, så er derfor sjansen stor for at trophiene i spillene popper opp en etter en når man starter spillene igjen når PSN er oppe igjen?

 

Vær så snill å svar.. :cry:

Lenke til kommentar

Fun:

 

To uker siden: Jeg bestiller Bad Company 2 Limited Edition fra Elkjøp

Noen dager senere: Jeg angrer pga deres elendige leveringstider og avbestiller

Samme dag som forrige punkt: Jeg bestiller Limited Edition hos Gamezone

Forrige uke: Jeg mottar bekreftelse fra Elkjøp om at ordren er slettet

I dag: Jeg mottar en sendingsbekreftelse fra Elkjøp om at spillet er sendt

Lenke til kommentar

Noen som har noen trøste-tips/kommentarer til en som har mistet trophies på MW2, Ninja Gaiden Sigma 2 og Darksiders?

 

Trophiene er desverre mistet etter å ha spilt litt singleplayer under denne PS3-buggen. Den lagrede datatjensten mener jeg er å finne, så er derfor sjansen stor for at trophiene i spillene popper opp en etter en når man starter spillene igjen når PSN er oppe igjen?

 

Vær så snill å svar.. :cry:

 

Alle troféer som er synkronisert og som dermed er lastet opp til en server vil man beholde, de du ikke har synkronisert er det usikkert med. Uansett råder Sony folka med Phat-PS3 til å ikke bruke maskinen før fix'en kommer (Innen 24 timer), blant annet for å forhindre problemer med troféer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...