Laland Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Du skal ikke vaske opp. Du er mann. Du skal spise maten, drikke øl og se på TV. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Trenger ikke å være riktig. Noen ganger må gjøre det selv Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Jeg stiller meg skeptisk. Men nå stikker jeg på skolen. Kos dere, særlig dere som har ferie! Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Skole, huff. Vil ha mer vinterferie Jeg vil og at du skal ha mer vinterferie. Ferien så langt... blitt mast på av min søster siden åttetiden. Er vistnok barne/hundevakt. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Herlig! Internett på skolen og bare lesing av bok (drageløperen på engelsk). Awesome. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Det som er mer herlig er at sørlandet har vinterferie nå ^_^ Sov helt til klokka tolv i dag etter jeg så avslutningsseremonien!! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Jeg vil sove mer. Helst til i morgen, minst. Men, jobben kaller! \o Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Jeg er endelig hjemme etter en altfor lang skoledag. Digg å slutte tidlig, så det hjalp litt på humøret i denne varmen som er på østlandet nå. I skrivende stund er det pluss 4 grader og sol Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 (endret) Jeg vil og at du skal ha mer vinterferie. Ferien så langt... blitt mast på av min søster siden åttetiden. Er vistnok barne/hundevakt. Ja er da bare 3 uker til neste gang da, men hadde hvert bedre for meg å ha vinterferie denne uken Endret 1. mars 2010 av Bloodlines Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Sommartidar. Det var faktisk den siste sangen jeg hørte på jobb før jeg nå dro hjemover, og den kunne ikke passer bedre. Temperaturen er godt på plussiden og sola skinner både ute og inne. Men det er alltid et men, og lillebror er syk og mor må på jobb så da må jeg hjem å passe på han i noen timer. Fikk slutte tidlig på jobb da så det er jo bare gull det og. Tenker meg det blir Darksiders med lillebror i dag. Er så sjeldent han får lov til å spille så regner med det blir bedre om han får blitt med noen timer i dag. Så lenge han ikke spyr i senga mi... Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Syntes da du bør la lillebroren din få spille mer, det sier jeg fra erfaring. Ønsket alltid da jeg var yngre, at brødrene mine spilte mer sammen med meg, for det er spilling med de som har gitt meg de beste minnene Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Det er ikke det at jeg ikke vil eller lar han, det er tross alt neg det er snakk om her, det er fruen i huset som er skeptisk til hvor mye tid som brukes på det. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Hver dag starter jeg med å la telefonen spille av en tilfeldig sang. I dag var det Sommartider. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Uffameg. Ferien er ferdig, jeg er så trøtt at jeg holder på å daue og PS3en totally fucked.. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Ikke en god start på uka med andre ord. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Trodde alle PS3-er hadde skuddårs-AIDS i dag. Går sikkert over i morgen. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Tenker meg det blir Darksiders med lillebror i dag. Er så sjeldent han får lov til å spille så regner med det blir bedre om han får blitt med noen timer i dag. I kill you? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå