Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herregud... Her sitter jeg og ser på kos også kommer søstera mi brasende inn og lurer på hvor mye 48 pund er i norske kroner. Jeez, prøver å nullstille meg, men så kommer mamma og skal skrive regninger på den stasjonære pcn som uheldigvis står på mitt rom. TURN OFF I SAY. :cry:

FFFFUUUUU USA scoret mot Canada da det bare var 24 sekunder igjen. Helve-te... :angry:

Lenke til kommentar

Det er hvordan nok til å kjøpes ASAP. Ikke noe å tenke over engang.

Play.com - Search for The Wire - ???? - Profit!!!

Jeg har sesong 4 og 5 i hylla :p Formulerte kanskje innlegget litt dårlig. Var ikke profitt for min del da jeg kjøpte dem fra play, men dyre var dem ikke. Ikke 5. sesong av six feet under heller \o/ Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Ja Norge har ikke mulighet for å vinne der, det gjør det automatisk uinteressant.

Nei, ishockey er uinteressant fordi det å sitte å se på at en gruppe menn forsøker fortvilt å sende en liten svart gjenstand rundt i 400 km/t er uhyre lite givende, for ikke å snakke om svært uoversiktlig.

Lenke til kommentar

Herregud... Her sitter jeg og ser på kos også kommer søstera mi brasende inn og lurer på hvor mye 48 pund er i norske kroner. Jeez, prøver å nullstille meg, men så kommer mamma og skal skrive regninger på den stasjonære pcn som uheldigvis står på mitt rom. TURN OFF I SAY. :cry:

FFFFUUUUU USA scoret mot Canada da det bare var 24 sekunder igjen. Helve-te... :angry:

Greit. Wait...Ser på kos? WTF?
Lenke til kommentar

"Vi burde vinne". For en trist holdning. De fleste andre blir kjempeglade når de tar medalje, Norge blir skuffet for alt mindre enn gull. "Åh. Bare sølv? Q_Q"

Men, det er sant. Og det er ikke alltid slik at vi blir skuffet for mindre enn gull, tok ikke Svindal bronse i et eller annet, og alle syntes at det var kjempebra? Poenget er at når vi nordmenn er favoritter, og forventes å vinne, så blir man selvsagt skuffet om man ikke gjør det. I bunn og grunnn er det bare førsteplassen som vinner, alt annet er tap. I Tour de France regnes det ikke som en seier å komme på andreplass (denne er mest pekt mot AltF4), ei heller i ski.

Ishockey er så uinteressant :|

Hockey er skjitgøy, og en undervurdert sport i Norge. Jeg følger veldig lite med på det, men da jeg får meg til å se på en kamp, er det alltid like gøy.

Lenke til kommentar

Jeg har hatt tidenes mest stressende morgenen. Jeg satt oppe til halv 4 og gjorde engelsk presentasjon og snakket med ei jeg liker på msn (aktiv samtale i 8timer!), og tok en liten lur på et par timer før jeg skulle opp klokken 06 og gjøre ferdig presentasjonen. Selvfølgelig ble jeg vekket klokken 08, og stresset noe sykt da jeg måtte printe ut notater, presentasjon og presentasjonen var ikke ferdig. Det hjalp heller ikke at jeg hadde maks 20 min på å dusje, fikse bøker, spise, løpe til skolen..

Det hele endte med at presentasjonen i første time gikk til helvete, ikke var jeg ferdig med den og hadde null notater så måtte improvisere. Hadde heller ikke fått gått gjennom powerpointen og det var en masse feil...

Strålende dag som blir enda bedre imens vi er i ferd med å skulle vaske hele heimkunnskapkjøkkenet og bestikk!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...