Laland Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Ser den ass. Han lå vel ann til bronse. Unner ingen (unntatt svensker eller canadiere) det. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Skulle likt å se trynet på Gunde nå. Go Petter! Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Gratulerer med dagen Petter Northug Jr.!!! Deilig at Hellner kom så langt bak Lenke til kommentar
psyched Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Syk spurt! Synd at han er en hestkuk Synd i han som datt da. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Han er ikke noe hestkuk.. Han er bare kewl ^_^ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Ingen likte ham før han begynte å vinne. Just saying. Uansett! Selvstudie er ferie. Forelesning er ikke. Det er som å si at jeg ikke har vinterferie fra skolen fordi jeg må jobbe som FAEN med særemnet for å bli ferdig, og to dager spises opp av Zeromancerkonsert og Zealuu sin bursdag. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Noen andre som ser på ol finalen i hockey? Fantastisk kamp og et ordentlig hatoppgjør mellom usa- canada! Btw, jeg vant på tipping og har 1500 disbonabel. Hvilke spill skal jeg kjøpe? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Hvilke spill skal jeg kjøpe? Heavy Rain! Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Sitter bare å venter på nye mount and blade jeg Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Hvilke spill skal jeg kjøpe? Heavy Rain! Det har jeg. Skal jeg gå for god of war III (jeg vet broren min skal ha det, og jeg kan lå e det hele tiden) eller bf:bc 2 ? Eller skal jeg vente helt til red dead redemption og Mafia 2 kommer ut? Lenke til kommentar
Error Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 (endret) Hvilke spill skal jeg kjøpe? Heavy Rain! Det har jeg. Skal jeg gå for god of war III (jeg vet broren min skal ha det, og jeg kan lå e det hele tiden) eller bf:bc 2 ? Eller skal jeg vente helt til red dead redemption og Mafia 2 kommer ut? Ellers ble det ingen kakao på meg i dag. Ble for mye styr å lage krem, og jeg hadde lyst på kakao med krem, og ikke uten. Har også spilt en del EVE i kveld, og jeg må bare si at jeg nå er helt overbevist: Det er noe av det beste jeg har spilt på lenge! Endelig et MMO som leverer varene igjen! Men, nå er det natta for meg, så dere får ha en fortsatt fin kveld Endret 28. februar 2010 av Error Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Pokker så fort klokka skulle gå da, jeg skulle bare spille litt mer MGS 4 og så legge meg for å se The Wire men nå er det jo bare 6 timer til jeg skal stå opp. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Å lage krem er vel hakket enklere en 1-2-3 tomatsuppe og litt vanskligere en å blande saft. Jezuz. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Ingen likte ham før han begynte å vinne. Just saying. Når nordmenn vinner i OL skriver avisene "Norge tok OL-gull". Når nordmenn taper i OL skriver avisene "Gutta klarte det ikke". Og hvorfor er det på død og liv slik at om man ikke får gull så regnes det som "tap"? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Auauau. Jeg falt veldig, veldig hardt på slalåm i går og kjenner det veldig nå. Er hoven i halsen av alle steder, og støl som pokker i venstrearmen og høyrefoten. Men det var et fall som måtte til. Ødela en skisko! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Død over skiskoen! Litt skuffet over at det ikke var noe mer etter rulleteksten i Bioshock 2. Det var liksom et spill jeg kunne se for meg ha en liten gulrot på slutten. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Når nordmenn vinner i OL skriver avisene "Norge tok OL-gull". Når nordmenn taper i OL skriver avisene "Gutta klarte det ikke". Og hvorfor er det på død og liv slik at om man ikke får gull så regnes det som "tap"? Fordi vi burde vinne. Vi ligger som regel an til å vinne, og vi har arbeidet inn en slags tradisjon på å vinne. I vintersport, altså. Når man da ikke vinner, blir man lei seg. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Og hvorfor er det på død og liv slik at om man ikke får gull så regnes det som "tap"? Fordi det er akkurat det det er. Hvis du ikke vant så tapte du. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 "Vi burde vinne". For en trist holdning. De fleste andre blir kjempeglade når de tar medalje, Norge blir skuffet for alt mindre enn gull. "Åh. Bare sølv? Q_Q" Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Pokker så fort klokka skulle gå da, jeg skulle bare spille litt mer MGS 4 og så legge meg for å se The Wire men nå er det jo bare 6 timer til jeg skal stå opp. Hvordan er the wire? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå