Error Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Jeg har tenkt til å lage kakao med krem, men hvordan lager man egentlig krem? Har prøvd å google litt, men jeg skal jo bare ha en liten dæsj. Noen tips? Lenke til kommentar
Error Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 1. Vi har ikke ferdigkrem 2. Det smaker dritt i forhold til hjemmelagd krem Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Er hjemme fra LAN nå. Kom jo egentlig hjem i går, emn har ikke vært på nett før nå Er det noe jeg har mistet? Lenke til kommentar
AtleBer Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Veldig lett å lage krem. Du visper rett og slett bare desert eller matfløte sammen med sukker. Du visper til du får riktig konsistens. Gjør du det for hånd tar det veldig lang tid Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Fløte + sukker + miksing. Ferdig arbeid. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Krem er utrolig vanskelig å lage! Ikke bare er det vanskelig å ta i riktig mengde sukker, men også å unngå å vispe for lenge. Er helt umulig å vite når den er ferdig, og tar man litt for lenge er den ødelagt... Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 (endret) Det er da vitterligen bare å riste kartongen til innholdet ikke renner ut alt for fort lenger! Jeg har endelig startet å spille MGS 4. Men er det virkelig så lite snikete, eller er det noe jeg ikke har klart å få med meg? Det er jo et tredjepersons skytespill mer eller mindre! Endret 28. februar 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 tactical action espionage, ikke sant Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Tactical Espionage Action. Tsk, tsk. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 (endret) Hmf, ja da er det jo bare mer fokus på action da. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): psoiler kek? Endret 28. februar 2010 av Gormers Lenke til kommentar
Laland Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Dere kan bare ha det så godt, jeg har Heavy Rain (som er himla mye mer engasjerende enn Bioshock 2!) og storkoser meg! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 *mumler drapstrusler og ps3 stjeling* Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Jaja, Heavy Rain kan være så bra det bare vil - jeg har det ikke enda Først må jeg tvinge meg igjennom Bioshock 2, som jeg håper jeg klarer i kveld og så må jeg peise meg gjennom Darksiders og siste banen av Brohers in Arms: Hell´s Highway. Irriterer meg skikkelig at jeg sluttet å spille sistnevnte rett før jeg var ferdig. Om jeg er heldig får jeg også presset inn en liten runde med Tropico 3. Alt må skje før Bad Company 2 dukker opp i postkassa. Phew. Og to uker etter det kommer God of War 3, deretter Metro 2033, så Red Dead Redemption og Mafia 2. FUCK! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Og når Pokémon Heart Gold er ute, så trenger jeg ikke flere spill før Halo: Reach kommer til høsten! ^_^ Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Hear, hear! The Word has been spoken by Laland! Bow before The Word! Ahahahahah noen som har det! Tenk på meg som faktisk bar ehar 3 dager vinterferie! Jeg kan toppe det med et totalt antall av 0 dager vinterferie, og 0 dager påskeferie, og generelt 0 dager ferie før sommeferien. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 (endret) Jeg har tenkt til å lage kakao med krem, men hvordan lager man egentlig krem? Har prøvd å google litt, men jeg skal jo bare ha en liten dæsj. Noen tips? Du tar og pisket fløte med miksmaster thingy. Dette gjør du til vispetingen "glipper" på kremmen. Endret 28. februar 2010 av backstabber Lenke til kommentar
Laland Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 FOR en spurt av Northug! Rett og slett vannvittig! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Hear, hear! The Word has been spoken by Laland! Bow before The Word! Excuse me!? Everybody knows that The Bird is The Word! Lenke til kommentar
Error Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 (endret) Northug er jo helt vilt god! Men, jeg synes synd på han stakkaren som gikk på trynet 250 meter før mål Endret 28. februar 2010 av Error Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå