Essem Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Noe som får meg til å lure på om dattera til Halvorsen er noe god. Haha. Hun er ikke akkurat noen fruktkurv. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Og wat? Appaloosa? Jeg ville ikke latt en så dårlig film innvie min tv om den var ny. Vel, nå som jeg har sett den kan jeg lett si at jeg er veldig fornøyd med hva slags film som var TV`ens DVD-debut. En herlig western som ikke bare handler om kuler og krutt. Nå som rulleteksten går over skjermen sitter jeg kun igjen med en følelse av at jeg skulle ønske den var så mye lengre. Filmen altså, ikke rulleteksten. Hele stemningen til filmen kan vel oppsummeres med et sitat: Allie (Virgil sin kone), Virgil og Everett (Virgil sin høyre hånd) er i en krangel når Allie spør Virgil "you trust his (Everett) word over mine?", og Virgil svarer uten å nøle "That´s correct". Så om ikke annet kan vi være enige om at vi har veldig annerledes filmsmak Lenke til kommentar
psyched Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Må si curling gutta har gjort det stærkt på damefronten. Trodde ikke det vra sporten med flest groupies. Må si jeg er letter skuffet over spillet thus far. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Æsj, vi hadde trengt det gullet for å vinne medaljestatistikken. Totalt leder vi jo helt strålende statistikken, da. 280 medaljer. Andreplass er USA med 216. Vinter OL-messig, og så langt tilbake folk har giddet å telle, forøvrig. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Jeg er forholdsvis trøtt i dag jeg... Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Jeg hater søndager. Virkelig. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Hjemme i Kragerø og skal herje i Rapture. It's awesome. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Vurderer å sjekke ut flerspillerdelen. Eneste er vel at jeg må oppgradere til gullmedlemsskap, noe jeg ikke helt ser verdien av siden det faktisk er svært få spill jeg har som jeg spiller på nett. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Bioshock 2 er iallefall ingen grunn til å kjøpe et nytt LIVE abbonnement. Rimelig flatt. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Jeg vet ikke, flerspillerdelen høster mange lovord. Og jeg har ingen ting å spille på nett om dagen utenom L4D2, og jeg kunne tenke meg å prøve noe med oppgradering av nivå, uten å spille MW 2. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Du kan jo prøve Bad company 2 da :o JEg har forferdelig lyst til å spille mount and blade igjen jeg! Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Og wat? Appaloosa? Jeg ville ikke latt en så dårlig film innvie min tv om den var ny. Vel, nå som jeg har sett den kan jeg lett si at jeg er veldig fornøyd med hva slags film som var TV`ens DVD-debut. En herlig western som ikke bare handler om kuler og krutt. Nå som rulleteksten går over skjermen sitter jeg kun igjen med en følelse av at jeg skulle ønske den var så mye lengre. Filmen altså, ikke rulleteksten. Hele stemningen til filmen kan vel oppsummeres med et sitat: Allie (Virgil sin kone), Virgil og Everett (Virgil sin høyre hånd) er i en krangel når Allie spør Virgil "you trust his (Everett) word over mine?", og Virgil svarer uten å nøle "That´s correct". Så om ikke annet kan vi være enige om at vi har veldig annerledes filmsmak Jeg er ikke glad i westernfilmer...Synes det blir kjedelig uansett hvor mye eller lite kuler og krutt det er. *gå ned og skaffe seg noe å spise* Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Jeg skal sitte og gjøre engelsk i hele dag, har fremføring om New York i morgen, og jeg har ikke gjort en dritt i løpet av de 6 timene vi hadde på skolen til disposisjon. Søndager sucks, man får ikke gjort noe av de. Med en gang klokken viser 16 så er det nesten ettermiddag og kveld, og søndagskveldene sucks, for da er det nesten skole. Det er egentlig bare tiden før 16 hvor jeg ikke tenker på at det er skole dagen etter. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Jeg er litt glad for at jeg begynner halv tolv i morgen. Kan nyte hele natten, da. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Til tross for at jeg ikke går på skole får jeg den følelsen fortsatt hver søndag nesten, at i morgen er det skole. Dumme skole... Satt sånne arr i sjelen på meg. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 (endret) Skole nå? Her oppe er det vinterferie nå. Æsj, vi hadde trengt det gullet for å vinne medaljestatistikken. Totalt leder vi jo helt strålende statistikken, da. 280 medaljer. Andreplass er USA med 216. Vinter OL-messig, og så langt tilbake folk har giddet å telle, forøvrig. Hehe ja det er et strålende resultat det. Var mer statistikken for dette OL jeg tenkte på, men den vant Canada. Endret 28. februar 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 http://games.adultswim.com/robot-unicorn-attack-twitchy-online-game.html ALWAYS I WANNA BE WITH YOU MAKE BELIEVE WITH YOU AND LIVE IN HARMONY HARMONY OH LOVE Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Feriefølelsen senker seg. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Ahahahahah noen som har det! Tenk på meg som faktisk bar ehar 3 dager vinterferie! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Vært syk gjennom ferien, ikke fått gjort så mye av det jeg har gleda meg til, har mattelekser og historieframføring i morra og blah-de-blah-de-blah. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå